Введення і форматування прозових текстів. Текст-переклад. Текстовий редактор WordPad

Тема. Введення і форматування прозових текстів. Текст-переклад. Текстовий редактор WordPad

Мета: Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння редагувати і форматувати прозові тексти. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Гра «Правильно - неправильно!»

Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі.

В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні)

Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так)

За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні)

А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так)

Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні)

Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так)

Голова болить моя, Потерплю годину я! (ні)

Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так)

Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні)

В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так)

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- У яких формах можна подати інформацію?

- Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ?

- Чим відрізняються прозові тексти від віршованих?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

IV.Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

 Майже на кожному уроці англійської мови ви перекладаєте тексти. Давайте спробуємо виконати усний переклад англійського тексту.

2. Робота з підручником. (ст. 50)

3. Практична робота

Виконання завдань №1,2(а,б)робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Щось втомились ми сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири скоки.

Ось так, ось так, ось так!

Плесніть у долоньки раз.

За роботу! Все гаразд!

V. Робота з комп’ютером

Сьогоднітибудешвводитивтекстовомуредакторіанглійський текст «А monkey and a donkey».

Цей текст тобі вже знайомий. Це прозовий текст, і ти знаєш, як його розмістити на екрані монітора.

Пригадай, як перевести клавіатуру в режим англійського алфавіту. Будь уважним, вводячи текст! Адже на одній клавіші позначено дві літери: англійського алфавіту та ук­раїнського.

 Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ.Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 51)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 50-51.

Робочий зошит. Урок 24(№2(в), 3, 4)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (14.02.2015)
Переглядів: 2263 | Рейтинг: 0.0/0
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Підсумковий урок за І семестр
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]