Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad

Тема. Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad

Мета: Вдосконалювати вміння форматувати і редагувати текст. Розвивати логічне мислення, уяву; Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з текстом, у якому є помилки.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Учениця помітила на уроці, що дівчинка Оксанка взяла з собою на урок улюблені іграшки: ведмедя та ляльку – і посадила поруч з монітором. Яке правило техніки безпеки порушила Оксанка?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

- Як звали сплячу красуню?

- Які цифри ви вписали замість фігур?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Що таке текст? Тема тексту?

- З яких частин складається текст?

- Яка роль синонімів у тексті?

IV.Вивчення нового матеріалу .

1. Вступна бесіда.

 Давайте перевіримо, як ви пам'ятаєте прийоми редагування тесту, які вивчали в минулому році.

2. Робота з підручником. (ст. 44)

3. Практична робота

Виконання завдань №2,3робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

В першій вправі для дітей

Руки ставим до плечей.

Руки вгору почергово,

Вправу робимо чудово.

Чітко руки піднімаєм,

Пальці вгору розтискаєм.

Руки вже за головою,

То ж дивись перед собою.

Виправляємо хребет,

Лікті зводимо вперед.

V. Робота з комп’ютером

Відкрий текстовий редактор WordPad. Завантаж текст з файлу «Урок 22.doc», який знаходиться на диску D: у папці «Мої документи/4 клас». У тексті є помилки. Відредагуй його — знайди помилки й виправ їх.

Редагувати текст у текстовому редакторі можна в одному з двох ре­жимів: режимі Вставки і режимі Заміни.

На початку роботи в редакторі встановлено режим Вставки.

Щоб дізнатися, чим різняться між собою ці два режими, встанови тек­стовий курсор усередину будь-якого слова. Натисни на клавіатурі клавішу з літерою. Вона вставиться до тексту в тому місці, де знаходить­ся курсор, розсунувши інші символи.

Тепер натисни на клавіатурі клавішу Іnsert. Редактор переключився у режим Заміни.

Знову натисни на клавіатурі клавішу з літерою. Вона замінить у тексті символ, який знаходиться справа від курсору.

Ще раз натиснувши клавішу Іnsert, ти повернеш редактор у режим Вставки.

Якщо зробив неправильну дію, вставив не ту літеру, помилково видалив потрібне слово або речення, цю дію можна скасувати, натис­нувши кнопку Скасуватина панелі інструментів.

Якщо послідовно кілька разів натиснути на цю кнопку, ре­дактор відмінить кілька останніх дій.

Якщо редактор не може відмінити останню дію, стрілка на кнопці буде не синьою, а блідо-сірою — недоступною.

 Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ.Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 45)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 44-45.

Робочий зошит. Урок 21(№1,4,5)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.02.2015)
Переглядів: 1446 | Рейтинг: 0.0/0
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Два уроки поспіль. У царстві рослин
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]