Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці. Розвивати пам'ять, уяву, мислення. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного.

Обладнання: підручник, робочий зошит, програма «Виконавець Восьминіжка»

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку та повторення правил техніки безпеки.

1. Ось прийшли ми знову в клас,

Де чека комп’ютер нас.

Правила ми пригадаєм,

Щось новеньке ми пізнаєм.

Нумо сіли всі рівненько

І працюємо дружненько.

2. Техніка безпеки.

Правил безпеки дотримуйся, друже,

Тоді з комп’ютером будеш у дружбі!

Гра «Закінч речення».

Заходити в комп’ютерний клас потрібно… (спокійно, не штовхаючись)

Від монітора сиди на відстані … (не менше 50 см)

Забороняється торкатися … (роз’ємів, проводів)

Забороняється включати і виключати апаратуру без … (дозволу вчителя).

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання

Що означає слово «схема»?

Як можна подати алгоритм?

Що таке блок-схема?

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення нового матеріалу.

 Ви вже знаєте, як можна подати алгоритм і що таке блок-схема. Алгоритми використовуються в різних сферах нашого життя. Сьогодні ми познайомимося з алгоритмами в математиці

Робота з підручником, с. 22.

Практична робота.

Виконання завдань №1,3 робочого зошита

V. Фізкультхвилинка

А зайчата вийшли з дому,

Спершу стали по одному,

Далі в парі топчуть сніг…

Хто без пари – геть побіг.

VІ. Робота з програмою «Восьминіжка».

Сьогодні ти позна­йомишся ще з одним виконавцем. Це вико­навець Восьминіжка.

Восьминіжка меш­кає на кораловому рифі, її дім можна умовно поділити на клітинки.

Восьминіжка вміє виконувати такі ко­манди:

Вліво — пересувається на 1 клітинку ліворуч.

Вправо — пересувається на 1 клітинку праворуч.

Вгору — пересувається на 1 клітинку вгору.

Вниз — пересувається на 1 клітинку вниз.

Зафарбуй — випускає фарбу, і клітинка, в якій вона знаходиться, стає зафарбованою. Восьминіжка вміє фарбувати в різні кольори.

Завдання. Склади алгоритм для Восьминіжки, щоб вона зафарбувала три квадрати. Сторона першого — 2 клітинки, а кожного наступного — на 1 клітинку більша.

Релаксація.

– Покліпайте швидко очима, закрийте їх, повільно порахуйте до 5. Повторіть 4–5 разів.

VIІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст23)

VІІІ. Підсумок уроку.

– Що найбільше сподобалося і запам’яталося на уроці?

ІХ. Домашнє завдання.

 Підручник: ст. 22-23

Робочий зошит: Урок 10(№2,4)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.02.2015)
Переглядів: 1399 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод...
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]