«Свято живопис». Сни мої казкові, різнокольорові

«Свято живопис». Сни мої казкові, різнокольорові

Мета: навчальна: продовжувати закріплювати поняття «основні» та «змішані» кольори; ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному (колірному) колі; розвивальна: формувати в учнів уміння сприймати та аналізувати кольори, змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати художній смак; зміцнювати в дітях бажання малювати.

Обладнання: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників, ґрона калини або їх фотографічні зображення.

Матеріали та інструменти: альбом для малювання; простий олівець; гумка; фарби — гуаш або акварель; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Тип: комбінований урок.

Методи і засоби роботи: евристична бесіда; практична робота за яскравими враженнями.

ХІД УРОКУ

І. організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь

Учні читають розповіді до своїх малюнків «Краю мій рідний».

Запитання

• Чому люди малюють?

• Якими матеріалами користуються живописці, графіки, скульптори, майстри декоративно-ужиткового мистецтва?

• Які твори створюють митці різних видів образотворчого мистецтва?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя

Живопис — найпоширеніший вид мистецтва. Відвідуючи музей чи розглядаючи репродукції, ви найчастіше бачите картини, що створені олійними фарбами. Їх винайшли в XV столітті. Сьогодні художники дуже часто користуються акриловими фарбами. Червоний, жовтий, синій кольори називають основними.

Для того щоб отримати фіолетовий, коричневий, оранжевий та зелений, потрібно змішати основні кольори. Ці кольори — похідні (або змішані).

Кольори полум’я, сонячного проміння — теплі. Кольори води, снігу — холодні. Усі кольори, крім основних, можуть мати теплі й холодні відтінки, наприклад: фіолетово-синій або фіолетово-червоний.

(Розповідь учителя не містить нового матеріалу, а має на меті виявити та закріпити знання учнів із кольорознавства, що набуті в попередні роки навчання.)

IV. Закріплення вивченого матеріалу

Запитання

• Чим ми можемо скористатися, щоб виконати кольоровий малюнок? (Фарбами — акварельними або гуашевими, кольоровими олівцями, фломастерами, кольоровою крейдою, восковими олівцями.)

• Що нам знадобиться для того, щоб малювати фарбами? (Папір, пензлі, фарби, палітра, серветки, ємність для води.)

• Що художники називають малюнком на вологому папері?

• Згадайте, в якій послідовності виконується такий малюнок.

Творче завдання Слово вчителя

Намалюйте казковий сон. Можливо, ви зобразите щось знайоме та звичне, а може — зовсім неймовірне. Виконайте малюнок основними та похідними кольорами. Скористайтеся гуашевими фарбами.

 (Учні виконують творчу роботу. Учитель надає індивідуальну допомогу.)

 V. підбиття підсумків

 Обговорення учнівських

 робіт

 Після завершення роботи відбувається обговорення учнівських малюнків.

 Із малюнків створюють виставку «Сни мої казкові, різнокольорові».

 VI. домашнє завдання

 Учитель пропонує учням завершити малюнки вдома, виправляючи помилки, що було виявлено.

 До наступного уроку вчитель пропонує учням зібрати та висушити листочки різного кольору, розміру та форми.

 Додатковий матеріал

 Навчальна гра «Знайди інструменти»

 Учні класу об’єднуються в чотири команди.

 Потрібно розкласти по групах різні предмети (інструменти та матеріали), що стосуються різних видів образотворчого мистецтва.

 Кожна команда збирає інструменти та матеріали для майстерні художника, який працює в певному виді образотворчого мистецтва.

Категорія: Образотворче мистецтво | Додав: SYLER (28.11.2014)
Переглядів: 1562 | Рейтинг: 0.0/0
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Незвичайний стадіон
Охорона рослин
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]