У категорії матеріалів: 83
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: «« 1 2 ... 5 6 7 8 9 »»


УРОК 25

Tема: Корисні копалини рідного краю

Мета: ознайомити учнів із корисними копалинами області, в якій вони проживають; визначити їх властивості; розкрити їх значення в народному господарстві; виховувати почуття гордості за рідний край та дбайливе ставлення до природних багатств.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 9924 | Додав: SYLER

УРОК 21

Tема: Населення України. Охорона природи в Україні

Мета: дати загальне уявлення про населення України, його національний склад, про територіально-адміністративний поділ держави; ознайомити дітей із природними багатствами України; формувати поняття заповідник; навчити охороняти природу рідного краю; розвивати уяву дітей щодо навколишнього світу; розвивати пам’ять, мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи та почуття патріотизму.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3136 | Додав: SYLER

УРОК 20

Tема: Кримські гори. Рослини і тварини кримських гір

Мета: ознайомити учнів із географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами Кримських гір; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5344 | Додав: SYLER

УРОК 19

Tема: Гори України. Карпати. Рослини і тварини Карпат

Мета: дати учням поняття, яку частину земної поверхні називають горами; вчити знаходити гори на карті і глобусі; розвивати вміння користуватися картою, читати її; виховувати любов до природи, інтерес до вивчення природи України.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3201 | Додав: SYLER

УРОК 18

Tема: Південний берег Криму. Рослини і тварини Південного берега Криму

Мета: формувати в учнів уявлення про своєрідність природи Південного берега Криму, про причини цієї своєрідності; розвивати в учнів мислення, уяву; виховувати любов до природи, бажання глибше пізнати, відвідати заповідні місця.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3537 | Додав: SYLER

УРОК 17

Tема: Степ і лісостеп. Рослини і тварини степів

Мета: продовжувати формувати поняття про природні зони України; сформувати поняття степи, уявлення про лісостеп; продовжувати формувати навички роботи з географічними картами, підручником, зошитом; розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, патріотичні та естетичні почуття.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4410 | Додав: SYLER

УРОК 16

Tема: Природні зони України. Мішані ліси. Рослини і тварини мішаних лісів

Мета: розкрити причину різноманітності природи України; сформувати поняття про природні зони; пояснити причину зміни тайги мішаними лісами; ознайомити з рослинним і тваринним світом, багатством надр; розвивати спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи України, її багатств.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 7204 | Додав: SYLER

УРОК 15

Tема: Водойми України

Мета: ознайомити учнів із поняттями водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; вчити спостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4838 | Додав: SYLER

УРОК 14

Tема: Форми земної поверхні України

Мета: сформувати поняття рівнина, горб, яр, балка, гори, гірська поверхня; формувати вміння порівнювати, знаходити спільні та відмінні ознаки; виховувати любов до природи рідного краю.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3934 | Додав: SYLER

УРОК 13

Tема: Розташування України на планеті Земля (Варіант 2)

Мета: дати дітям загальне уявлення про розташування України на планеті Земля; продовжувати формувати навички визначення сторін горизонту, масштаб, уміння читати карту України; розвивати спостережливість, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати любов до своєї Батьківщини, дбайливе ставлення до природи.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1424 | Додав: SYLER