Тема: Дроби. Повторення матеріалу про частини Мета: повторити утворення частин; розв’язання задач на знаходження частини числа та числа за його частиною; опрацювати складену задачу, яка містить знаходження частини числа. Обладнання: картки для усної лічби, малюнки квадратів. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення Поєднати приклад і відповідь. 6 • 8 - 30 100 - 9 • 9 52 + 6 • 8 32 : 8 : 1 15 : 3 • 6 - 10 (72 - 12) : 10 (4 • 8 - 20) : 6 II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя за вправою № 640 2. Порівняння частин за малюнками — Яка з цих частин найбільша? Найменша? Записати всі частини від найбільшої до найменшої. Первинне закріплення. Вправа № 642, 643. III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання задачі № 644 2. Самостійне розв’язання виразів за варіантами (І ряд — перше, ІІ ряд — друге, ІІІ ряд — третє). 3. Фізкультхвилинка 4. Робота над задачею № 645 Учням з високим рівнем знань учитель пропонує розв’язати задачу самостійно. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 647, 648. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1298 | |
Природа навколо нас |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |