Тема: Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу. Тематичне опитування. Контроль знань учнів з теми Мета: вправляти учнів у записуванні та перетворенні іменованих чисел; перевірити рівень знань учнів з теми «Шести цифрові числа. Іменовані числа». Обладнання: картки для індивідуальної роботи, макети годинника. ХІД УРОКУ I. Повторення вивченого про одиниці часу 1. Перетворення одиниць вимірювання часу (№ 291) 2. Розв’язання задач № 292, 293 з коментуванням 3. Повторення знань про хвилини й години, секунди за моделлю годинника 4. Виконання завдання № 296 II. Контроль знань з вивченої теми Варіант I 1. Записати число 420 507 у вигляді суми розрядних доданків. 2. 41 збільшити у 1 000 разів. 3. 90 000 зменшити у 100 разів. 4. Заповнити пропуски. 2 км 500 м = ... м 4 дм 8 см = ... мм 708 кг = ... г 2 хв = ... с 5. Знайти значення виразів. 520 - 20 3 540 : 361 т : 5 (630 + 90):3 28 231 дм :4 6. Довжина прямокутника 24 см, ширина — у 2 рази менше. Обчислити периметр прямокутника. 7. Сума двох чисел дорівнює 246. Перше число становить 6 цієї суми. На скільки друге число більше від першого? Варіант II 1. Записати число 421 090 у вигляді суми розрядних доданків. 2. 52 збільшити у 1 000 разів. 3. 70 000 зменшити у 100 разів. 4. Заповнити пропуски. 5 080 м = ... км ... м 3 дм 2 см = ... мм 18 т = ... кг 3 ц 25 кг = ... кг 5. Знайти значення виразів. 140 + 70 3 768 : 121 км : 4 (540 + 80) : 432 241 т - 200 кг 6. Ширина прямокутника 4 см, довжина у 3 рази більша. Обчислити периметр прямокутника. 7. Сума двох чисел 345. Перше число становить від суми. На скільки менше перше число, ніж друге? III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 299, 300. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1600 | |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Весняні свята. Великдень |
Урок малювання |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Всього коментарів: 0 | |