Знаходження числа за його частиною. Перевірка письмового ділення множенням

Тема: Знаходження числа за його частиною. Перевірка письмового ділення множенням

Мета: розвивати вміння учнів виконувати письмове ділення та розв’язувати задачі, пов’язані з поняттям частина числа; розвивати логічне мислення, увагу.

Обладнання: картки з тестами, картки для усної лічби, креслення.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Тест для перевірки знань, отриманих раніше

(Кожне завдання оцінюється 2 балами, загалом — 12 балів.)

1. Знайти частку й остачу: 60 : 8.

а) 7 (ост. 2);

б) 7 (ост . 4);

в) 6 (ост. 12);

г) 8 (ост. 4).

2. Скільки годин становить доби?

а) 12 год;

б) 8 год;

в) 3 год;

г) 6 год.

3. В одному бідоні 48 л води, а у другому — -3 тієї води, що є в першому бідоні. Скільки літрів води у другому бідоні?

а) 16 л;

б) 45 л;

в) 24 л;

г) 12 л.

4. У квадрата заштрихована така частина:

а) 2"; б) -3; в) 4-.

5.У книзі 60 сторінок. Оля прочитала третю частину книги. Скільки сторінок залишилось Ользі прочитати?

а) 20;

б) 10;

в) 40;

г) 30.

6.Знайти число, яке записане у вигляді суми розрядних доданків: 500 + 70 + 8.

а) 758;

б) 578

в) 857

г) 875.

II. Формування вміння знаходити число з його частиною

1. Задача

Відрізок АК становить 1/4 відрізка АВ і дорівнює 20 мм. Знайти довжину відрізка АВ.

АКВ

І-----------------------------------1-----------------------------------1

V . А,________________________ __________________У

УV-----------------

20 мм_3_

4

Яку частину відрізка АВ становить відрізок АК? Скільки таких четвер -тих є у цілому відрізку АВ? Яка довжина однієї четвертої частини відрізка АВ? Як знайти всю довжину відрізка АВ?

2. Робота над задачею № 55

3. Практична робота за вправою № 56

4. Самостійне розв’язання задачі № 57

5. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання прикладів № 58

2. Самостійне розв’язання прикладів № 59. Взаємоперевірка

3. Робота над задачею № 60

На дошці — скорочений запис задачі.

Було — 828 кг Відійшло — 6 Решта — в ? п. по 2 кг

Складання плану розв’язання задачі.

1) Скільки кілограмів становили відходи?

2) Скільки кілограмів борошна розфасували в пакети?

3) Скільки вийшло пакетів?

Сильнішим учням учитель пропонує записати розв’язання задачі самостійно, решті учнів — за допомогою вчителя.

4. Гра «Сигнал»

Учитель показує картку з прикладом і відповіддю до нього. Якщо приклад розв’язано неправильно, учні показують червону картку-сиг-нал, якщо правильно — показують сигнал зеленого кольору.

24 + 60 : 15 = 29

7 • 8 + 3 • 7 = 75

1 кг — 300 г = 700 г

1 м : 4 = 24 см

 1 см:5 = 2 см

200 - 14 • 5 = 130

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 62, 63.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (18.04.2015)
Переглядів: 1904 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч»
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих...
Охорона рослин
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу)
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]