Тема: Знаходження числа за його частиною. Перевірка письмового ділення множенням Мета: розвивати вміння учнів виконувати письмове ділення та розв’язувати задачі, пов’язані з поняттям частина числа; розвивати логічне мислення, увагу. Обладнання: картки з тестами, картки для усної лічби, креслення. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Тест для перевірки знань, отриманих раніше (Кожне завдання оцінюється 2 балами, загалом — 12 балів.) 1. Знайти частку й остачу: 60 : 8. а) 7 (ост. 2); б) 7 (ост . 4); в) 6 (ост. 12); г) 8 (ост. 4). 2. Скільки годин становить доби? а) 12 год; б) 8 год; в) 3 год; г) 6 год. 3. В одному бідоні 48 л води, а у другому — -3 тієї води, що є в першому бідоні. Скільки літрів води у другому бідоні? а) 16 л; б) 45 л; в) 24 л; г) 12 л. 4. У квадрата заштрихована така частина: а) 2"; б) -3; в) 4-. 5.У книзі 60 сторінок. Оля прочитала третю частину книги. Скільки сторінок залишилось Ользі прочитати? а) 20; б) 10; в) 40; г) 30. 6.Знайти число, яке записане у вигляді суми розрядних доданків: 500 + 70 + 8. а) 758; б) 578 в) 857 г) 875. II. Формування вміння знаходити число з його частиною 1. Задача Відрізок АК становить 1/4 відрізка АВ і дорівнює 20 мм. Знайти довжину відрізка АВ. АКВ І-----------------------------------1-----------------------------------1 V . А,________________________ __________________У УV----------------- 20 мм_3_ 4 Яку частину відрізка АВ становить відрізок АК? Скільки таких четвер -тих є у цілому відрізку АВ? Яка довжина однієї четвертої частини відрізка АВ? Як знайти всю довжину відрізка АВ? 2. Робота над задачею № 55 3. Практична робота за вправою № 56 4. Самостійне розв’язання задачі № 57 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання прикладів № 58 2. Самостійне розв’язання прикладів № 59. Взаємоперевірка 3. Робота над задачею № 60 На дошці — скорочений запис задачі. Було — 828 кг Відійшло — 6 Решта — в ? п. по 2 кг Складання плану розв’язання задачі. 1) Скільки кілограмів становили відходи? 2) Скільки кілограмів борошна розфасували в пакети? 3) Скільки вийшло пакетів? Сильнішим учням учитель пропонує записати розв’язання задачі самостійно, решті учнів — за допомогою вчителя. 4. Гра «Сигнал» Учитель показує картку з прикладом і відповіддю до нього. Якщо приклад розв’язано неправильно, учні показують червону картку-сиг-нал, якщо правильно — показують сигнал зеленого кольору. 24 + 60 : 15 = 29 7 • 8 + 3 • 7 = 75 1 кг — 300 г = 700 г 1 м : 4 = 24 см 1 см:5 = 2 см 200 - 14 • 5 = 130 IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 62, 63. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1904 | |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч» |
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих... |
Охорона рослин |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Всього коментарів: 0 | |