Мета уроку: Навчальна мета. Вчити учнів знаходити у тексті описи і роздуми, формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного й побаченого; характеризувати головну героїню з опорою на текст і малюнок, збагачувати словниковий запас учнів. |
Мета. Викликати інтерес до творчості Лесі Українки на основі тих знань, які мають діти, продовжити знайомити учнів з літературною казкою, показати, що мораль твору може бути закладена в назві казки «Біда навчить». Продовжувати розвивати вміння визначати дійових осіб твору, виділяти головну думку твору, висловлювати своє ставлення до прочитаного; формувати уміння стислого переказу. Удосконалювати правильність, швидкість, виразність читання. Виховувати інтерес до народної мудрості, бажання вчитися |
аналітико-синтиетичних завдань та використання засвоєних знань в практичних ситуаціях. |
Мета: розкрити цінності істинні й фальшиві у творі «Мишка», з’ясувати роль трагічної та комічної ситуації в розкритті головної думки твору; розвивати навички вдумливого читання, критичного мислення, зв’язного мовлення, уміння аналізувати та інтерпретувати художній твір, робити висновки з прочитаного; виховувати істинні життєві цінності, милосердя. |
Мета: узагальнити, підсумувати знання учнів за прочитаним розділом; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; продовжити ознайомлення учнів з творчістю Анатолія Качана; ознайомити з його віршем «Летючий корабель»; удосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до природи , до рідного краю, любов до художнього слова, мудрість, кмітливість, доброту. |
Мета: Повторити, закріпити, поглибити,удосконалити, узагальнити знання учнів із розділів мовознавства « Лексикологія» та «Фразеологія»; узагальнити засвоєний мовний матеріал; формувати уміння і навички усного мовлення;розвивати мислення, кмітливість,пам'ять, аналітичне та образне мислення |
МЕТА: закріпити і поглибити знання учнів про неозначену форму дієслова. Виробляти вміння правильно ставити питання до неозначеної форми дієслова. Виховувати патріотичні почуття, любов до природи |
Тема: Квіти в моєму житті Мета: навчати учнів спостерігати за квітами найближчого оточення; пояснити значення квітів у житті людини; виховувати любов до квітів. |
Мета: • ознайомити учнів із поняттями «здоров’я», ознаками та чинниками здоров’я; • формувати у дітей свідоме ставлення до власного здоров’я; • виховувати прагнення берегти і зміцнювати своє здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя. Обладнання: плакат : діаграма «Чинники здоров’я», малюнки дітей на теми «Моя улюблена страва», «Медичне обслуговування в Україні», презентація на тему «Твоє здоров’я у твоїх руках» |
Мета. Закріпити знання учнів про іменник, правопис відмінкових закінчень іменників жіночого роду на -а (-я); вдосконалювати вміння добирати відмінкові закінчення, визначати відмінок іменників у сполученні з іншими словами; розвивати вміння узагальнювати, діяти за аналогією, встановлювати причиново-наслідкові зв'язки; виховувати інтерес до українського слова, до природи рідного краю, почуття взаємоповаги |