У розділі матеріалів: 904
Показано матеріалів: 901-904
Сторінки: «« 1 2 ... 89 90 91

Заняття 4

Тема: Просте судження та його види

Мета: ознайомити учнів із загальними, частковими й одиничними простими судженнями та способами перетворення кожного виду простих суджень з істинного на хибне і навпаки; формувати вміння визначати вид простого судження, перетворювати істинне на хибне судження і навпаки, скласти прості судження кожного виду за малюнком; зламати стереотипи роботи лівої мозкової пікулі, логічного раціонального мислення.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 2169 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 3

Тема: Просте судження та його структура

Мета: активізувати знання учнів про просте судження; ознайомити зі структурою простого судження; навчити виділяти у судженні предмет думки, ознаку чи властивість предмета думки; вдосконалювати вміння складати просте судження, використовуючи задані поняття або за малюнком розрізняти судження й твердження; розвивати увагу, логічне мислення, уяву.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1792 | Додав: SYLER

Заняття 2

Тема: Повторення вивченого в 3 класі

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про поняття, суттєві ознаки понять, прості й складні судження; вдосконалювати вміння давати визначення поняттям через найближчий рід і видову відмінність; з простих суджень утворювати складні зі сполучниками і, чи, визначати їх правильність; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення й вилучення; зображувати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами 3-4 понять, визначати вид відношень між поняттями; розвивати увагу учнів; дати можливість кожній дитині пропонувати свою думку.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1938 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 1

Тема: Повторення вивченого в 3 класі

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про поняття, суттєві ознаки понять, прості й складні судження; вдосконалювати вміння давати визначення поняттям через найближчий рід і видову відмінність; з простих суджень утворювати складні зі сполучниками і, чи, визначати їх правильність; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; розвивати логічне мислення, увагу, доводити свою думку; виховувати взаємодопомогу і взаємовиручку під час роботи в групі.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 2530 | Додав: SYLER


1-10 11-20 ... 881-890 891-900 901-904