Тема: Туве Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору. Мета: допомогти учням глибше ознайомитись з ідейно-художнім змістом розділів твору, розвивати навички виразного читання, виховувати гуманність, любов до художньої літератури. Обладнання: малюнки – ілюстрації до казки Т. Янсон «Капелюх чарівника» Тип уроку: формування й застосування навичок та вмінь.
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності школярів 1. Слово вчителя Діти, а дуже часто і дорослі люблять казки. Чому? Тому що в казці існує те, чого бракує в реальному житті. Про звичайні і незвичайні речі, які відбуваються в Мумі-долі ми поговоримо сьогодні на уроці. ІІ. Оголошення теми й мети уроку ІІІ. Формування й розвиток навчальних умінь та навичок
Дослідження елементів чарівної казки у творі Янсон
ІV. Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу
1.Чому сім’я мумі – тролів вирушила з друзями до річки? (Відпочити) 2.Як це характеризує сім’ю? (Що вони дружні, їм цікаво бути разом) 3.Яку назву дала лодці Мумі – мама, знайдену на березі річки? (Пригода) 4. Як називається острів на який прибули мандрівники? (Острів Хаттіфнатів) 5. Чому Хаттіфнати не чули ні слова з розмови Хемуеля та Снусмумрика? (В Хаттіфнатів немає вух) 6. Навіщо Хаттіфнати залізли до Мумі – сім’ї в намет, в якому вони перечікували грозу? (За барометром) 7. Чому Хаттіфнати покинули острів? (Їх називали Вічними Мандрівниками) 8. Як мама запропонувала використати золото, знайдене на острові? (Шматками золота обкласти квіткові клумби) V.Закріплення знань, умінь і навичок Дописати, в що перетворював Капелюх Чарівника дані предмети: Шкаралупу від яєць – (в 5хмаринок) Комашиного лева – (в Їжачка) Словник іноземних мов – (слова, як гусінь розповзались в різні сторони) Пісок – (в воду) Річкова вода – (в фруктовий сік) Клубок ниток – (в джунглі) Ягоди вишні – (в рубіни) VІ. Підбиття підсумків уроку
VІІ. Домашнє завдання Навчитися виразно читати, характеризувати героїв казки та Висловлювати свою думку про них. | |
| |
Переглядів: 5740 | |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Всього коментарів: 0 | |