Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Захист творчих проектів

Тема. Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Захист творчих проектів.

Мета: проаналізувати основні образи книги, поглибити знання учнів про художній образ; спонукати учнів замислитися над ключовими проблемами твору; розвивати творчі здібності, вміння характеризувати образів персонажів, аргументувати власну думку; презентувати свою роботу; виховувати самостійність в навчанні.

Обладнання: комп’ютери, маркери, ватман, книга «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

Хід уроку

 

І. Оголошення теми уроку, мети.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда
  • Що таке художній образ?
  • Представляючи персонажі твору, письменник:
  • змальовує їхній зовнішній вигляд (портрет);
  • передає їхні розмови й роздуми (монологи та діалоги);
  • робить їх учасниками подій (сюжет);
  • подає описи обстановки, в якій діють персонажі (інтер’єр – у приміщенні, екстер’єр – поза приміщенням).

ІІІ. Опрацювання теми уроку.

  1. Організація проектної роботи в групах.

Назви проектів написані на дошці.

Учитель пояснює зміст завдання для кожної групи, роздає інструкції.

Теми проектів:

  1. Я режисер.
  2. Я іміджмейкер.
  3. Я художник.
  4. Я поет.

Послідовність виконання проектної діяльності:

  • учні об’єднуються в групи;
  • виконання робіт;
  • захист творчих проектів;
  • оцінка роботи кожної групи учителем та самими учасниками проекту;

Картки – інструкції.

  1. Я режисер.

Оберіть один- два епізоди з твору, в яких характери героїв виявилися найповніше.

  • Чому саме ці епізоди ви обрали, які риси характеру персонажів тут проявилися?
  • Чи є ця риса домінантною в характері героя?
  1. Я іміджмейкер.

За мотивами твору Даля знімають фільм. Вам, як іміджмейкеру, треба дібрати акторів.

Проаналізуйте систему образів.

Напишіть на ватмані, які дані (зріст, обличчя, колір волосся) повинні мати актори;

які риси характеру мають бути притаманні героям вашого фільму.

  1. Я художник.

Ви маєте створити ілюстрації до ключових епізодів твору.

Опишіть, що саме ви намалюєте, хто буде присутнім на вашому малюнку.

Які кольори ви використаєте?

  1. Я поет.

Напишіть сенкан до образів твору.

IV. Підбиття підсумків роботи.

 Учням пропонується дати оцінку своєї роботи за такою схемою:

  • Сьогодні я навчився…
  • Мені було цікаво дізнатися…
  • Я вважаю свою роботу…
  • Мені було важко…
  • Я не вмів, а тепер вмію…

V. Домашнє завдання

 Прочитати книги Р. Дола (на вибір)

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (29.03.2017)
Переглядів: 1591 | Рейтинг: 0.0/0
Два уроки поспіль. У царстві рослин
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9
Незвичайний стадіон
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною
Правила поведінки у громадських місцях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]