💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Захист творчих проектів

Тема. Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Захист творчих проектів.

Мета: проаналізувати основні образи книги, поглибити знання учнів про художній образ; спонукати учнів замислитися над ключовими проблемами твору; розвивати творчі здібності, вміння характеризувати образів персонажів, аргументувати власну думку; презентувати свою роботу; виховувати самостійність в навчанні.

Обладнання: комп’ютери, маркери, ватман, книга «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

Хід уроку

 

І. Оголошення теми уроку, мети.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда
  • Що таке художній образ?
  • Представляючи персонажі твору, письменник:
  • змальовує їхній зовнішній вигляд (портрет);
  • передає їхні розмови й роздуми (монологи та діалоги);
  • робить їх учасниками подій (сюжет);
  • подає описи обстановки, в якій діють персонажі (інтер’єр – у приміщенні, екстер’єр – поза приміщенням).

ІІІ. Опрацювання теми уроку.

  1. Організація проектної роботи в групах.

Назви проектів написані на дошці.

Учитель пояснює зміст завдання для кожної групи, роздає інструкції.

Теми проектів:

  1. Я режисер.
  2. Я іміджмейкер.
  3. Я художник.
  4. Я поет.

Послідовність виконання проектної діяльності:

  • учні об’єднуються в групи;
  • виконання робіт;
  • захист творчих проектів;
  • оцінка роботи кожної групи учителем та самими учасниками проекту;

Картки – інструкції.

  1. Я режисер.

Оберіть один- два епізоди з твору, в яких характери героїв виявилися найповніше.

  • Чому саме ці епізоди ви обрали, які риси характеру персонажів тут проявилися?
  • Чи є ця риса домінантною в характері героя?
  1. Я іміджмейкер.

За мотивами твору Даля знімають фільм. Вам, як іміджмейкеру, треба дібрати акторів.

Проаналізуйте систему образів.

Напишіть на ватмані, які дані (зріст, обличчя, колір волосся) повинні мати актори;

які риси характеру мають бути притаманні героям вашого фільму.

  1. Я художник.

Ви маєте створити ілюстрації до ключових епізодів твору.

Опишіть, що саме ви намалюєте, хто буде присутнім на вашому малюнку.

Які кольори ви використаєте?

  1. Я поет.

Напишіть сенкан до образів твору.

IV. Підбиття підсумків роботи.

 Учням пропонується дати оцінку своєї роботи за такою схемою:

  • Сьогодні я навчився…
  • Мені було цікаво дізнатися…
  • Я вважаю свою роботу…
  • Мені було важко…
  • Я не вмів, а тепер вмію…

V. Домашнє завдання

 Прочитати книги Р. Дола (на вибір)

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (29.03.2017)
Переглядів: 1628 | Рейтинг: 0.0/0
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани»
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Урок малювання
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн...
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]