Контрольна робота. Вступ. Казки народів світу

Тема. Контрольна робота. Вступ. Казки народів світу.

Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми «Вступ. Казки народів світу.»; виявити , які складові навчального матеріалу учні засвоїли добре. А які потребують коригування ; розвивати зв’язне мовлення , виховувати бажання вдосконалювати набуті знання.

Обладнання : матеріали для тестової перевірки знань.

Тип уроку: урок перевірки , оцінки і корекції знань , умінь і навичок.

 

 Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

Оголошення теми , мети уроку.

ІІ. Робота над темою уроку.

  • Ознайомлення учнів із змістом контрольної роботи.
  • Повідомлення критеріїв оцінювання. Виконання учнями завдань.

Варіант 1

Рівень І

  1.  Один із основних жанрів усної народної творчості , розповідний твір про вигадані , фантастичні події , які сприймаються і переживаються як реальні , це :

а) прислів’я

б) приказка

в) казка

 2. До якої теми можна віднести іспанську приказку «Угорі та недузі пізнаєш , хто твої друзі?»

 а) людської праці;

 б) справжньої дружби;

 в) людського щастя.

 3. Якоб і Вільгельм Грімм були :

 а) збирачами народних казок;

 б) авторами казок;

 в) перекладачами казок.

 4. Учитель з казки « Пензлик Маляна» здивовано витріщив очі , а потім як гаркне:

 а) «Злидар! Малювати , бачте, йому захотілось. Ану, геть звідси!»

 б) «Малювати , бачте, йому захотілось. Ану, заходи у клас».

 в)»Малювати , бачте, йому захотілось. Йди до іншого вчителя».

5. Казка про «Сіндбада - мореплавця» - це казка:

 а) про тварин;

 б) побутова;

 в) пригодницько – фантастична.

6. Хто є дійовими особами казки «Василина Прекрасна»:

 а) стара баба, хліб, яблуня, півень;

 б) баба Яга,лялечка, птахи,миші;

 в) пасербиця , мачуха, рідна дочка.

7. Кому присвячується поема О. Пушкіна «Руслан і Людмила»?

 а) Державіну;

 б) Жуковському ;

 в) Пущину.

8. Лукоморє – це:

 а) затока ;

 б) луговина;

 в) узлісся.

9. В чому мораль казки Андерсена «Соловей»?

 а) цінність справжньої краси;

 б) штучна красивість робить людину пихатою;

 в)

10. Що приймає за солов’я камергер :

 а) горобця;

 б) жабу;

 в) корову.

11. Казка «Соловей» Андерсена - це:

 а) епічний твір;

 б) ліричний твір;

 в) драматичний твір.

12. Хлопчик – зірка перетворився на:

 а) жабу, схожу на людину;

 б) людину з гидким обличчям та лускою на тілі;

 в) на змія з трьома головами.

 Рівень ІІ

  1. Продовжіть правильно речення:

 Головним конфліктом народних казок є…

  1. Поясніть прислів’я «Усе велике починається з дрібного»
  2. Схарактеризуй людські якості Пасербиці з огляду на її вчинки та ставлення до людей.

 Рівень ІІІ.

Напишіть невеличкий твір на тему:

  1. «Краса народної казки».
  2. «Що таке справжня краса» ( за мотивами казки Андерсена «Соловей»).

 

 Варіант 2.

 Рівень І

  1. Найдавніший вид казки - це :

а) казки про тварин;

б) героїчно – фантастичні казки;

в)побутові казки

 2. Учені і письменники брати Грімм є представниками:

 а) англійської літератури;

 б) німецької літератури;

 в) французької літератури.

 3. Яка характеристика дається в казці «Пані Метелиця» пасербиці?

 а) добра і чуйна;

 б) гидка і лінива;

 в) гарна і працьовита.

 4. У казці « Пензлик Маляна» хлопцю допоміг одержати пензлик:

 а) сивобородий дідусь;

 б) Малян сам заробив гроші і купив пензлик;

 в) Шкільний учитель.

5.До якої збірки входить казка про Сіндбада - мореплавця:

 а) Українські народні казки;

 б) «Тисяча і одна ніч»;

 в) Літературні казки.

6. У казці «Василина Прекрасна» пасербиці постійно допомагає:

 а) берізка;

 б) лялечка;

 в) дівка - чорнявка.

7. Про кого в пролозі до поеми «Руслан і Людмила» сказано : «Вірно служить»?

 а) Про морського дозорця;

 б) про бурого вовка ;

 в) про грозного царя.

8. Назви казкових героїв , які згадуються у вступі до поеми Пушкіна «Руслан і Людмила»:

 а) Баба Яга , цар Кощей, Русалка ;

 б) лис Ренар , тигр Шер - Хан, Мауглі;

 в) Падчірка, бабина дочка,мачуха.

9. Який випадок змінив життя солов’я з казки Андерсена «Соловей»:

 а) його піймали і принесли в палац;

 б) куховарочка запросила солов’я в палац;

 в) солов’я забажав послухати імператор.

10. Про кого в казці « Соловей» говориться :

 а) про живу пташку;

 б) про штучну пташку;

 в) про куховарочку.

11. Хто написав казку «Хлопчик – зірка» :

 а) Пушкін;

 б) Шарль Перро;

 в) О. Уайльд

12. Кого прогнав хлопчик – зірка із хати лісорубів:

 а) ніщенку;

 б) рідну матір;

 в) служницю.

 Рівень ІІ

1.Продовжіть речення:

 Літературна казка це…

  1. Поясніть прислів’я «Людина без батьківщини - як насіння без землі»
  2. Схарактеризуй Сіндбада - мореплавця.

 Рівень ІІІ.

Напишіть невеличкий твір за прислів’ям :

  1. «Без труда – нема й плода»
  2. «Не все те золото , що блищить».

ІІІ. Підсумок контрольної роботи.

 Збір робіт.

ІV. Завдання додому.

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (26.03.2017)
Переглядів: 4836 | Рейтинг: 0.0/0
Чим ми бачимо
З чого складається комп’ютер
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26
Ліплення з пластиліну звірят
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]