Тема. Контрольна робота. Вступ. Казки народів світу. Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми «Вступ. Казки народів світу.»; виявити , які складові навчального матеріалу учні засвоїли добре. А які потребують коригування ; розвивати зв’язне мовлення , виховувати бажання вдосконалювати набуті знання. Обладнання : матеріали для тестової перевірки знань. Тип уроку: урок перевірки , оцінки і корекції знань , умінь і навичок.
Хід уроку.
І. Організаційний момент. Оголошення теми , мети уроку. ІІ. Робота над темою уроку.
Варіант 1 Рівень І
а) прислів’я б) приказка в) казка 2. До якої теми можна віднести іспанську приказку «Угорі та недузі пізнаєш , хто твої друзі?» а) людської праці; б) справжньої дружби; в) людського щастя. 3. Якоб і Вільгельм Грімм були : а) збирачами народних казок; б) авторами казок; в) перекладачами казок. 4. Учитель з казки « Пензлик Маляна» здивовано витріщив очі , а потім як гаркне: а) «Злидар! Малювати , бачте, йому захотілось. Ану, геть звідси!» б) «Малювати , бачте, йому захотілось. Ану, заходи у клас». в)»Малювати , бачте, йому захотілось. Йди до іншого вчителя». 5. Казка про «Сіндбада - мореплавця» - це казка: а) про тварин; б) побутова; в) пригодницько – фантастична. 6. Хто є дійовими особами казки «Василина Прекрасна»: а) стара баба, хліб, яблуня, півень; б) баба Яга,лялечка, птахи,миші; в) пасербиця , мачуха, рідна дочка. 7. Кому присвячується поема О. Пушкіна «Руслан і Людмила»? а) Державіну; б) Жуковському ; в) Пущину. 8. Лукомор’є – це: а) затока ; б) луговина; в) узлісся. 9. В чому мораль казки Андерсена «Соловей»? а) цінність справжньої краси; б) штучна красивість робить людину пихатою; в) 10. Що приймає за солов’я камергер : а) горобця; б) жабу; в) корову. 11. Казка «Соловей» Андерсена - це: а) епічний твір; б) ліричний твір; в) драматичний твір. 12. Хлопчик – зірка перетворився на: а) жабу, схожу на людину; б) людину з гидким обличчям та лускою на тілі; в) на змія з трьома головами. Рівень ІІ
Головним конфліктом народних казок є…
Рівень ІІІ. Напишіть невеличкий твір на тему:
Варіант 2. Рівень І
а) казки про тварин; б) героїчно – фантастичні казки; в)побутові казки 2. Учені і письменники брати Грімм є представниками: а) англійської літератури; б) німецької літератури; в) французької літератури. 3. Яка характеристика дається в казці «Пані Метелиця» пасербиці? а) добра і чуйна; б) гидка і лінива; в) гарна і працьовита. 4. У казці « Пензлик Маляна» хлопцю допоміг одержати пензлик: а) сивобородий дідусь; б) Малян сам заробив гроші і купив пензлик; в) Шкільний учитель. 5.До якої збірки входить казка про Сіндбада - мореплавця: а) Українські народні казки; б) «Тисяча і одна ніч»; в) Літературні казки. 6. У казці «Василина Прекрасна» пасербиці постійно допомагає: а) берізка; б) лялечка; в) дівка - чорнявка. 7. Про кого в пролозі до поеми «Руслан і Людмила» сказано : «Вірно служить»? а) Про морського дозорця; б) про бурого вовка ; в) про грозного царя. 8. Назви казкових героїв , які згадуються у вступі до поеми Пушкіна «Руслан і Людмила»: а) Баба Яга , цар Кощей, Русалка ; б) лис Ренар , тигр Шер - Хан, Мауглі; в) Падчірка, бабина дочка,мачуха. 9. Який випадок змінив життя солов’я з казки Андерсена «Соловей»: а) його піймали і принесли в палац; б) куховарочка запросила солов’я в палац; в) солов’я забажав послухати імператор. 10. Про кого в казці « Соловей» говориться : а) про живу пташку; б) про штучну пташку; в) про куховарочку. 11. Хто написав казку «Хлопчик – зірка» : а) Пушкін; б) Шарль Перро; в) О. Уайльд 12. Кого прогнав хлопчик – зірка із хати лісорубів: а) ніщенку; б) рідну матір; в) служницю. Рівень ІІ 1.Продовжіть речення: Літературна казка це…
Рівень ІІІ. Напишіть невеличкий твір за прислів’ям :
ІІІ. Підсумок контрольної роботи. Збір робіт. ІV. Завдання додому. | |
| |
Переглядів: 4934 | |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Незвичайний стадіон |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Всього коментарів: 0 | |