Тема. Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя. Мета: виділити найголовніші епізоди, де йдеться про шлях героя від жорстокості до набуття справжньої краси і добра; розвивати вміння виділяти головне в характеристиці героя; виховувати любов до матері, добро. Обладнання: портрет О.Уайльда, ілюстрації до казки. Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Актуалізація знань учнів. Перевірка домашнього завдання.
( Вважав неприпустимим покинути дитя напризволяще)
( Спочатку розсердилась на чоловіка, потім пожаліла хлопчика)
допоміг жебракові, поцілував матір і омив її сльозами) ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. ІІІ. Осмислення змісту і послідовності застосування знань.
Хлопчика-зірки – дитини: холодність, байдужість.)
жорстокий»)
«Гордий, себелюб- гордість ний, жорстокий». жорстокість «Гордував і попихав сільськими дітьми, себелюбство називав іх своїми слугами». зверхність
«Не мав співчуття до немилосердя нужденних, сліпих, калік, всіх скривджених зневага долею». байдужість «Кидав на них камінці, проганяв на шлях, по- крикував». взяли верх над вродою, красою, добротою, «Не слухав, посміхався любов’ю, ніжністю, зневажливо». співчуттям.
Можна вибрать друга і по духу брата, Та не можна рідну матір вибирати.
Квітка Жаба
краса потворність
ніжність грубість
любов ненависть
ДОБРО ЗЛО
Учитель. За народними повір’ями з жабою пов’язували все лихе, бридке. Багато прислів’їв було складено про жабу. Особливо поганою ознакою було, коли жаба наближалася до дверей житла. Про це свідчить прислів’я: “Жаба біля порога – нещастя не за рогом». Огиду у дорослих і острах у дітей викликали малі жабенята. Вважалося, що то недобрі діти, які, покинуті матерями, силами природи були перетворені на жабенят.
ІV. Осмислення знань, одержаних на уроці.
Зло нічого не дає, крім зла. Вмій прощати, як прощає мати.
змінювався головний герой.
Н Е Ь : Ю Д Ь Г И З Д Л Д И У . Л Д А У Н О Б Я Б Ю
твору?
VІ. Підсумок уроку.
сравжньої краси. За все те зло, яке скоїв, він покараний самою природою. Коли хлопчик починає робити добро і іншим, йому також починають допомогати. Зрештою він отримує прощення і до нього повертається його зовнішня краса. То що ж важливіше: краса чи добро? Звичайно, добро. Тож творіть добро! VІІ. Домашнє завдання. Підготуватися до позакласного читання А.Ліндгрен «Пеппі - Довгапанчоха». | |
| |
Переглядів: 799 | |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Всього коментарів: 0 | |