Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами

Тема. Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.

Мета: розвивати навички аналізу художнього твору, формування вміння вдумливого і послідовного читання, формувати думку, вміння грамотно її висловлювати, виховувати сміливість, порядність.

Обладнання: текст казки, ілюстрації.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

 

 Кожний свого щастя коваль.

 Прислів’я.

 

Хід уроку

 

І. Перевірка домашнього завдання.

 1. Літературна гра « Про кого йде мова?»

  1. « Їх було багато, мов сарани. Вони кинулись до корабля і видерлися на нього. Вони вкриті волоссям, наче чорною повстю. У них жовті очі й чорні обличчя…» ,( Про диких мавп)
  2. « Очі його були як дві жарини, зуби - як кабанячі ікла, рот – як колодязь, губи – як у верблюда, нігті – як кігті у лева, а вуха звішувалися аж до плечей» ( Чорний велет – людожер )
  3. « Я взяв шматок дерева, прив’язав собі до ніг, другий прив’язав до лівого боку, а третій – до правого. Ще одну деревину я прилаштував до живота…» ( Про Сіндбада – Мореплавця)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Слово вчителя

 На попередньому уроці ми говорили про те, що одна із обов’язкових ознак казки – випробування героя. Сьогодні, користуючись змістом третьої подорожі Сіндбада ми розглянемо, які перешкоди довелося долати герою.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Бесіда
  • Про що розповідається в третій подорожі Сіндбада?
  • Що там було дивовижного і незвичайного?
  • Що розповість Сіндбад про людей цього міста ( Мавп’ячого міста)?
  • Чого навчився Сіндбад за морями?
  • Які нові знання здобував?
  • Як він їх використовує?
  1. Творча робота.

Завдання учням.

Розкажіть про життя Сіндбада в Мавп’ячому місті.

  1. Складання карти третьої подорожі Сіндбада.
  2. Робота над складанням характеристики Сіндбада.

 Сенкан

 Сіндбад

 Сміливий

 Безстрашний

 Допитливий

 Не впадає у відчай

 Життєрадісний

 Оптимістичний

 Кмітливий

 Чесний

 Добрий

 Мореплавець

  1. Робота в зошитах. Запис до зашитів.

Тема казки: розповідь про відважного купця, мандрівника, відкривача нових земель.

Головна думка: прославлення сміливого відкривача нових земель, а в його образі усіх люденй, які мають у житті активну позицію, досягають мети та успіху.

Головний герой казки – Сіндбад – Мореплавець. Це активна людина, любить мандрувати, пізнавати щось нове, захоплюється красою природи, нових міст, чемний, доброзичливий, прислухається до порад оточуючих його людей, скромний, вміє визнавати свої помилки.

  1.  Аналіз та обговорення дитячих ілюстрацій до казки.

IV. Узагальнення результатів роботи.

  • Знайдіть у тексті казки назви предметів і персонажів чарівного світу.
  • Щоб Сіндбад міг порадити іншим?

 V. Підсумок уроку.

  • Що називається чарівною казкою?
  • Чи казка про Сіндбада – Мореплавця належить до чарівних казок?
  • Які почуття у нас викликають головні герої? Чому?
  • Поясніть значення епіграфу нашого уроку « Кожний свого щастя коваль». Чи справді це так?

VI. Завдання додому.

 Прочитати казку братів Грімм « Пані Метелиця

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (25.03.2017)
Переглядів: 3364 | Рейтинг: 0.0/0
Народний календар
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл...
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Саморобна дидактична гра «сад і город»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]