Тема. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва і усвідомлення образу митця у казці. Значення фантастичних елементів. Мета: розширити кругозір учнів, ознайомивши їх з короткими відомостями про Китай, його культуру, з текстом народної казки; вчити аналізувати твори літератури та живопису; розвивати мислення та творчу уяву учнів; виховувати доброту, наполегливість, стійкість характеру. Обладнання: карта світу, ілюстрації художника Г. Спірна до казки «Пензлик Маляна». Тип уроку: комбінований. Якщо твориш зло, ти спричиняєш його самому собі Коран
Хід уроку
І. Організаційний етап. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. ІV. Сприйняття нового матеріалу.
Китай – одна з найстародавніших держав на земній кулі. Тут дивовижні природні умови: є дуже високі гори, ріки, пустелі. Люди вирощують рис, чай, кавове дерево, кокосові пальми, банани, бавовник. У давнину в Китаї панували багатії, яких називали поміщиками, а правив країною імператор. Китайці дуже талановитий народ. Відомо, що один з багатіїв мав у Пекіні сад, де ювеліри створили штучний виноградник із золота, срібла, коштовних каменів. Майстри виготовляли чудові художні вироби, відомі в усьому світі: глиняні іграшки, декоративні вази, віяла, прикрашені узорами скриньки, розшиті різнобарвним шовком панно, різьблені вироби з кістки слона, з коштовних каменів. Стародавні китайські художники малювали тушшю. Це чорна або кольорова водяна фарба для малювання. Народ Китаю складав пісні, легенди, казки, в яких дракон символізував владу, а фенікс – безсмертя. V. Осмислення нового матеріалу. 1. Виразне читання учнями казки «Пензлик Маляна». 2. Обговорення прочитаного
«Журавлик»
VІ. Підсумок уроку. Знайди правильну відповідь. 1. Маляну пензлик подарував: а) шкільний учитель; б) сивобородий дідусь; в) Малян сам заробив гроші і купив пензлик. 2. У маєтку поміщика Малян намалював: а) ковдру; б) багато золота; в) вогнище у грубці. 3. Довгий ланцюг цеглин перетворився для імператора на : а) золото; б) удава; в) корабель. V. Домашнє завдання Підготувати розповідь про те, як розвивається характер Маляна в результаті випробувань. | |
| |
Переглядів: 2773 | |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Ознайомлення із спектральними кольорами та їхньою послідовністю. Розбіл та за... |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |