Тема. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва і усвідомлення образу митця у казці. Значення фантастичних елементів. Мета: розширити кругозір учнів, ознайомивши їх з короткими відомостями про Китай, його культуру, з текстом народної казки; вчити аналізувати твори літератури та живопису; розвивати мислення та творчу уяву учнів; виховувати доброту, наполегливість, стійкість характеру. Обладнання: карта світу, ілюстрації художника Г. Спірна до казки «Пензлик Маляна». Тип уроку: комбінований. Якщо твориш зло, ти спричиняєш його самому собі Коран
Хід уроку
І. Організаційний етап. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. ІV. Сприйняття нового матеріалу.
Китай – одна з найстародавніших держав на земній кулі. Тут дивовижні природні умови: є дуже високі гори, ріки, пустелі. Люди вирощують рис, чай, кавове дерево, кокосові пальми, банани, бавовник. У давнину в Китаї панували багатії, яких називали поміщиками, а правив країною імператор. Китайці дуже талановитий народ. Відомо, що один з багатіїв мав у Пекіні сад, де ювеліри створили штучний виноградник із золота, срібла, коштовних каменів. Майстри виготовляли чудові художні вироби, відомі в усьому світі: глиняні іграшки, декоративні вази, віяла, прикрашені узорами скриньки, розшиті різнобарвним шовком панно, різьблені вироби з кістки слона, з коштовних каменів. Стародавні китайські художники малювали тушшю. Це чорна або кольорова водяна фарба для малювання. Народ Китаю складав пісні, легенди, казки, в яких дракон символізував владу, а фенікс – безсмертя. V. Осмислення нового матеріалу. 1. Виразне читання учнями казки «Пензлик Маляна». 2. Обговорення прочитаного
«Журавлик»
VІ. Підсумок уроку. Знайди правильну відповідь. 1. Маляну пензлик подарував: а) шкільний учитель; б) сивобородий дідусь; в) Малян сам заробив гроші і купив пензлик. 2. У маєтку поміщика Малян намалював: а) ковдру; б) багато золота; в) вогнище у грубці. 3. Довгий ланцюг цеглин перетворився для імператора на : а) золото; б) удава; в) корабель. V. Домашнє завдання Підготувати розповідь про те, як розвивається характер Маляна в результаті випробувань. | |
| |
Переглядів: 2742 | |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами |
Всього коментарів: 0 | |