Тема: Індійська народна казка «Фарбований шакал». Відкриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки. Мета: ознайомити школярів зі змістом казки «Фарбований шакал»; визначити головних і другорядних персонажів; розвивати уміння виразно читати, визначати основну думку, робити висновки; виховувати зневажливе ставлення до лицемірства, брехні, корисливості. Обладнання: збірка індійських казок, ілюстрація до казки «Фарбований шакал», карта світу. Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Інтелектуальна гра «Найкмітливіший» Завдання та умови заходу. Участь бере дві команди по п’ять учнів. Решта журі, вболівальники. Команди біля дошки розгадують кросворд упродовж 6 хв. Перемагає та команда, що першою упорається із завданням.
6. У казці засуджується… (брехня) ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. ІІІ. Сприйняття та засвоєння учнями навчального матеріалу. 3. Розповідь підготовленого учня про Індію.
1 група дати характеристику головному персонажу (Чандарава) 2 група охарактеризувати другорядні персонажі (лев, тигр, пантера, вовк, шакал). 3 група поміркувати над питанням: така риса характеру, як хитрість вважається негативною чи позитивною. ІV. Підведення підсумків уроку Складання грона. Які негативні людські якості викриває народ у казці «Фарбований шакал»? (доброта, чемність, відвертість, щирість, повага до інших…) V. Домашнє завдання Прочитати казку І. Франка «Фарбований Лис». | |
| |
Переглядів: 1816 | |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Російська народна казка «Лисичка» |
Всього коментарів: 0 | |