Що належить до природи. Жива і нежива природа

Тема: Що належить до природи. Жива і нежива природа

Мета: розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною; розвивати вміння спостерігати за об’єктами природи; виховувати дбайливе ставлення до природи, речей, створених людиною.

Обладнання: картки для групової роботи, акваріум з рибкою, вода, пісок, конверт із завданням, малюнки сніжинки і метелика,підручник,зошити, мікрофон.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Фенологічні спостереження

ІІІ. Повторення матеріалу

1. Відгадування загадки.

Їхала пані в срібнім жупані, а на тім жупані латка на латці.(Риба).

2. Бесіда.

Подивіться у нас у класі є рибка.

- Яка вона?

Ця золота рибка плавала по річках, морях і завітала до нас на урок. Вона дуже любить гратися. І хоче дізнатися, чи знаєте ви, які є ігри.

 3. Складання павутинки.

 4. Повторення про ігри.

ІV. Оголошення теми і мети уроку

І сьогодні на уроці ми будемо граючись навчатися. А наша золота рибка буде уважно спостерігати за вашою працею на уроці.

Заплющіть на хвилинку очі і уявіть, що ми на шкільному подвірї. А тепер назвіть, що вас оточує.

Але те, що оточує людину і не зроблене її руками – природа. Сьогодні ми будемо говорити про навколишній світ, у якому ми живемо. Ви здогадалися, що йтиметься про природу.

Завдання уроку:

- дізнаєтесь про те, що належить, а що не належить до природи;

- навчитеся розрізняти живу і неживу природу;

- складете правило, як потрібно ставитися до природи та речей, створених людьми.

V. Вивчення нового матеріалу

 1. Пояснення.

Подивіться на предмети, які лежать у вас на партах. Назвіть їх.

- Чи належать ці предмети до природи?

Візьміть в руки камінчик.

- Який він ? Він росте ? Живиться ? Дає потомство?

- До якої природи він належить?

- Які ще предмети на парті ?

- До якої природи вони належать?

 2. Висновок. Метод «Прес».

 3. Продовження пояснення.

Ось я. Хто я?До мене підійде учениця. Хто це? Підійде учень. Хто це?

Як назвати одним словом.

До якої природи ми належимо?

Ось на столі золота рибка .Як ви гадаєте, до якої природи вона належить?

Чому?

Все в природі, що росте,живиться, розмножується,відмирає, належить до живої природи.

- А яку природу ми можемо назвати неживою?

 4. Гра «Я почну, а ти закінчуй»

- Сьогодні по дорозі до школи я бачив…

- Нашу землю вдень освітлює…

- Ми п’ємо…

- Ми дихаємо…

- Біля школи росте…

- Уночія бачила на небі...

- Риби живуть у …

Як назвати одним словом все, про що ви говорили ? Де ми це зустрічаємо?

5. Фізхвилинка.

6. Робота в парах.

Обговоріть, на які дві групи можна розподілити малюнки, що є на дошці.

7. Робота з підручником ( с.46-47)

а) назвати предметні малюнки у кожному ряді;

б) продовжити ряд;

в) висновок;

г) розгляд нижнього малюнка

- Що зайве? Чому?

8.Читання вчителем тексту с.47.

Що належить до природи?

9. Порівняння метелика і сніжинки.

10. Робота в зошиті.

11. Робота в групах. Працює три групи по картках.

12. Складання речення, як потрібно ставитися до природи та речей, створених людьми.

Потрібно шанувати природу і речі, створені людиною.

VІ. Підсумок уроку

- Асоціативний кущ. Природа

- Що цікавого було на уроці?

- Що сподобалось?

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 4213 | Рейтинг: 0.0/0
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає
Жива і нежива природа. Що належить до природи
Способи згинання паперу
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]