"Meine Schule" (Шкільне життя: Моя школа)

Тема: Шкільне життя

Підтема: Моя школа

Мета: Тренувати учнів у вживанні нових слів: das Erdgeschoß, das Stockwerk, der Lesesaal, der Sportsaal, der Speisesaal, die Aula, der Sportplatz, Sport treiben. Тренувати учнів у читанні. Розвивати навички діалогічного говоріння. Виховувати культуру спілкування, вміння працювати в парах, прищеплювати любов до школи.

Обладнання: підручник, картки з зображенням: 1,2,3-16-поверхових будинків, читального залу, спортзалу, їдальні, актового залу, спортмайданчика, видів спорту; схема-карта "Die Schule".

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Початок уроку.

Учитель вітає учнів.

L: Der wievielte ist heute?

Welche Jahreszeit ist da?

Ist es kalt? Ist es warm?

Wer ist heute abwesend?

Ist er (sie) krank? (переклад)

Ist das Klassenzimmer zur Stunde bereit?

Wo liegen die Kreide und der Lappen?

Ist alles in Ordnung?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

L: Сьогодні на уроці ми починаємо вивчати нову тему «У школі». Unser Thema heißt "In der Schule". (Учні повторюють за вчителем.) Ви потренуєтеся у вживанні нових слів, будете вчитися читати текст, відповідати на питання і складати діалог.

3. Фонетична зарядка.

Учитель використовує вірш .

Eins und zwei und drei und vier,

ich helfe dir, und du hilfst mir.

Fünf und sechs und sieben und acht,

schnell sind die Aufgaben gemacht.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Подання лексичного матеріалу.

1) Учитель показує картку з зображенням будинків з різною кількістю поверхів. Ставить запитання: Was ist das? і сам відповідає на нього: Das ist das Erdgeschoß. Bitte sprecht mir nach! Учні повторюють, учитель перекладає слово і дає пояснення. Показуючи на поверх, говорить:

Das ist das Stockwerk.— Bestätigt meine Aussage! (переклад) Ist das das erste Stockwerk?

Sch: Ja, das ist das erste Stockwerk.

Далі показує картку з зображенням читального залу і говорить: Das ist ein Lesesaal. Ist das ein Lesesaal?

Sch2: Ja, das ist ein Lesesaal.

За даним зразком учитель знайомить учнів із спортзалом, їдальнею, актовим за¬лом, спортмайданчиком, видами спорту.

2) Учні виконують впр. 1 (стор. 76).

Спочатку читають нові слова за вчителем, індивідуально, потім записують їх з пе¬рекладом у словнички.

3. Тренувальні вправи.

1) Впр. 2 (стор. 76) тренує учнів у вживанні прийменника "in" та іменника. Робота ведеться в парах за зразком, даним учителем.

Sch: Im Erdgeschoß.

Sch2: На першому поверсі.

2) Розвиток навичок перекладу на німецьку мову.

Учні виконують усно, ланцюжком, наприклад: У нашій школі 3 поверхи.— Unsere Schule hat drei Stockwerke.

Sch: У школі є спортивний зал.— In der Schule ist ein Sportsaal.

3) Учитель пропонує учням скласти речення з новими словами (письмово). Конт¬роль здійснюється фронтально.

4. Подання тексту для читання.

Впр. 4 (стор. 77), текст "Unsere Schule". Спочатку учні читають, хором, потім індивідуально.

Після читання перекладають текст спочатку ланцюжком, потім один учень пере¬кладає весь текст.

5. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Впр. 3(стор. 81) виконується в парах за зразком, даним учителем усно.

Sch: Hat eure Schule eine Aula?

Sch2: Ja, unsere Schule hat eine Aula.

Після того, як учні відповіли на питання, учитель пропонує схему, за якою один з учнів проводить екскурсію по школі. Поступово з кожним уроком заповнюються клітинки поверхів. Схема школи використовується від 1 до останнього уроку за темою. За такою схемою навіть учень з низьким рівнем на останніх уроках розповідає про школу.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

Вивчити репліки діалогу вправи 1 уроку 3-4, сторінка 81.

2. Підбиття підсумків уроку,

ЯК називається наша тема?

Що нового довідалися?

Які слова вивчили сьогодні на уроці?

Ich bin mit euch zufrieden.

Ihr habt in der Stunde gut gearbeitet.

Die Stunde ist zu Ende.

Alle sind frei. Auf Wiedersehen!

Категорія: Іноземна мова | Додав: Oxana (25.01.2015)
Переглядів: 2865 | Рейтинг: 5.0/1
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка»
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль...
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п...
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]