Об’ємна робота. «Цукеркове сонечко»
Об’ємна робота. «Цукеркове сонечко»
(за альбомом Л.І.Роговської «Маленький трудівничок»)
Тема: Об’ємна робота. «Цукеркове сонечко»
Мета: закріпити вміння дітей працювати з ножицями; ознайомити учнів із роботою з двостороннім скотчем; розвивати уяву і творче мислення дітей, вміння аналізувати свою роботу та роботу своїх однокласників; сприяти розвитку фантазії учнів щодо виготовлення смачних подарунків; виховувати акуратність, естетичний смак, охайність, повагу до власної праці.
Обладнання: альбом-посібник, ножиці, двосторонній скотч, цукерки, зразок виконаної роботи, предметні малюнки.
Хід уроку
I. Організаційний момент:
1.1. Привітання:
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти – просто молодці!
1.2. Перевірка готовності до уроку:
- Діти, для сьогоднішнього уроку нам необхідні такі речі: альбом-посібник, двосторонній скотч, ножиці та цукерки. Тільки цукерки нам потрібні для роботи! Тому будьте уважні, коли будете працювати, щоб ненароком цукерка не потрапила вам у ротик.
1.3. Упорядкування робочих місць:
- Приберіть усе зайве з ваших парт і почнемо працювати.
(Дітей, в яких відсутні деякі матеріали можна посадити до тих, в яких є усі матеріали. Щоб у процесі роботи діти могли ділитися одне з одним)

II. Повідомлення теми і мети уроку:
2.1. Відгадування загадки:
Випливає з-за гори,
Загляда у всі двори,
Сіє, сіє позолоту,
Всіх скликає на роботу,
Осяває все навкруг
Чарівний червоний круг.
Доня дивиться в віконце:
- Тату, тату, сходить… (Сонце)
2.2. Повідомлення теми уроку:
- Погляньте на дошку. Що на ній зображено? ( На дошці малюнки, на яких зображено сонечко).
- Правильно. Сьогодні ми з вами будемо виготовляти сонечко, але незвичайне. Ми зробимо таке сонечко, яке ви зможете подарувати комусь із своїх близьких чи рідних. Тому на сьогоднішньому уроці ви маєте бути як ніколи уважними та охайними, адже ви робите не просто роботу, а подарунок!

III. Аналіз зразка:
3.1. Бесіда:
- Подивіться уважно на зразок сьогоднішньої нашої роботи. Як на вашу думку зображено сонечко? (Воно веселе, щасливе, радісне);
- за допомогою чого виготовлені промінчики у сонечка? (За допомогою цукерок);
- який колір цукерок підходить найкраще до нашого сонечка? (жовтий, помаранчевий);
- як можна назвати цю композицію? Дайте їй назву. («Солодке сонечко», «Смачненьке сонечко», «Цукеркове сонечко» і т.д.).
3.2. Повторення правил безпеки:
- Діти, будьте уважними під час роботи! Без мого дозволу ніхто не може брати ножиці в руки. Ні в якому разі не можна їх кидати. Ножиці ми використовуємо лише за призначенням. Не штовхайте одне одного. Не поспішайте під час роботи, щоб ви не поранилися.

IV. Пояснення нового матеріалу:
4.1. Поетапне виконання роботи:
1. Акуратно відріжте основу, яка знаходиться на ст.95 (додаток №1):
2. Виріжте «обличчя» сонечка, яке знаходиться на ст.93(додаток №2):
3. Приклейте його на заштриховану частину основи. Навколо нього приклейте за зразком (додаток №3) невеличкі шматочки двостороннього скотчу
4. Зніміть зі скотчу верхній захисний шар паперу та покладіть цукерки й міцно їх притисніть.
5. Сонечко зі смачними промінчиками готове (додаток №4).

V. Фізкультхвилинка:
- Відкладіть свої роботи та трошки відпочиньмо:
Щось не хочеться сидіти.
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз.
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підніміть.
А тепер їх опустіть.
Плигніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд.

VI. Перевірка та оцінювання робіт:
6.1. Прибирання робочих місць:
- Діти, погляньте, будь ласка, на ваші парти. Зберіть усе сміття з парт та біля них і викиньте його. Прослідкуйте за тим, щоб всі ваші речі були на вашій частині парти, щоб ваш сусід ненароком їх не забрав.

VII. Підведення підсумків уроку:
7.1. Бесіда:
- Скажіть, будь ласка, що ми сьогодні з вами виготовляли?
- З чого ми виготовили промінчики нашого сонечка?
- В яких кольорах ми виконали роботу?
- Що вам найбільше сподобалося виконувати?

VIII. Виставка творчих робіт:
8.1. Оцінювання кращих робіт:
- Подивіться на роботи, які ви виготовили. Скажіть, яка робота на вашу думку виготовлена найохайніше, найгарніше?
8.2. Підсумкова бесіда:
- Чи вийшло сонечко таким, яким ви його уявляли?
- Чи подаруєте ви своє сонечко комусь чи залишите його собі?
- За допомогою якого матеріалу тримаються ваші цукерки на папері?
- Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?
- Я сподіваюся, що з кожним разом ваші роботи будуть все краще і краще. Старайтеся, і тоді вашими роботами будуть прикрашені усі виставки нашої школи!
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: irinasaenko2017 (26.01.2016)
Переглядів: 1827 | Рейтинг: 0.0/0
Чим ми бачимо
Природа Кримських гір
Ще про клавіатуру
Чим розпізнаємо запах і смак
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]