Повість-казка. Памела Треверс «Мері Попліне»

Урок 19

Тема. Повість-казка. Памела Треверс «Мері Попліне»

Мета: ознайомити учнів з особистістю видатної англійської письменниці; викликати інтерес до її книжок; удосконалювати читацькі навички, уміння складати план і стисло переказувати; збагачувати словниковий запас синонімами; домогтись усвідомлення головної думки казки.

Обладнання: мапа світу; портрет Памели Траверс; аудіозаписи пісень фільму «Мері Попліне, до побачення!»; підручник; робочий зошит.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мотивація навчальної діяльності

— Жила собі добра королева Фантазія. Все було чудово в її королівстві. Але якось помітила вона, що люди почали менше мріяти, перестали бачити у житті красиве й радісне. Вони ставали дедалі сумнішими, недобрими, замкнутішими. І вирішила Фантазія врятувати людей. Послала вона до них свою найменшу донечку — Казку і повеліла їй йти до дітей. І ось казка поспішила до нас.

III. Повідомлення теми й мети уроку

— Сьогодні ми з вами ознайомимось з творчістю Памели Треверс та опрацюємо повість-казку «Мері Поппінс».

IV. Робота над новим матеріалом

 1 Розповідь учителя про англійську письменницю Памелу Треверс

— Ім’я Памели Треверс відоме дітям багатьох країн. Усесвітньої слави письменниця зажила після написання книги про дивовижну Мері Поппінс, нянечку, яка є мрією кожної дитини. Дива, які творить Мері, нагадують казкові та міфічні чудеса.

 2 Опрацювання статті підручника про Памелу Треверс

— А зараз ви маєте самостійно прочитати статтю про письменницю.

— Яке справжнє ім’я письменниці?

— Як розпочалося її доросле життя?

— На який період припадає розквіт таланту письменниці?

— Що писала П. Треверс?

— Яка її книга була найбільш популярною?

 3 Читання казки (уривків) учителем і підготовленими учнями (комбіновано)

 4 Інтерактивна форма роботи «Мозковий штурм»

— Чому старші діти сім’ї Бенкс з тривогою чекали нової няні?

— Чим уразила їх поява Мері Поппінс?

 5 Словникова робота

Валізка — сумка, у якій перевозять речі.

Передпокій — кімната перед спальнею.

Ґречно — добре, чемно.

 6 Повторне читання тексту «ланцюжком»

 7 Вибіркове читання

— Яка була погода? Прочитайте опис.

— Якою була зовнішність Мері Поппінс?

— Про що це свідчить?

 8 Стислий переказ казки

V. Узагальнення й систематизація знань

— Який епізод твору запам’ятався найбільше?

— Висловте своє ставлення до прочитаного.

— Що саме сподобалося? Чому? Що не сподобалось?

— Чого вчить ця повість?

VI. Підсумок уроку.

Слухання аудіозаписів пісень з фільму «Мері Поппінс, до побачення!».

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 1588 | Рейтинг: 0.0/0
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Українська народна казка «Колосок»
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо...
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]