Завдання на повторення

ЗАНЯТТЯ 22

Тема: Завдання на повторення

Мета: удосконалювати вміння учнів розв’язувати логічні задачі з кінця (два види) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види); розвивати увагу, логічне мислення.

Обладнання: підручник, зошит.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Розвиток логічного мислення

Логічні квадрати

Завдання: знайти закономірність і заповнити квадрати.

III. практичне закріплення вивченого матеріалу

 Інтерактивна гра «Розсип задач»

Завдання на повторення «Перевір себе» подаються в посібнику як матеріал для підготовки до контрольної роботи з розділу «Планування дій». Пропонуємо учням серед завдань 1—6 (С. 44) обрати й розв’язати ті, з якими вони можуть впоратися самостійно.

Розв’язання завдань

1. 1) (0 + 2) х 2 = 4 (ц.) — було перед початком третього дня.

2) (4 + 2) х 2 = 12 (ц.) — було перед початком другого дня.

3) (12 + 1) х 2 = 26 (ц.)

Відповідь: мама залишила дівчинці 26 цукерок.

2.

Права кишеня Ліва кишеня

 2020

 1030

 2515

3. а) 7 + 9 + 2 = 18 (ц.)

б) 9 + 7 + 2 = 18 (ц.)

в) 2 х 3 + 1 = 7 (ц.)

4. Ні.

5. Дії треба виконувати в такій послідовності: 7, 1, 6, 5, 3, 2, 4.

6. 5 + 4 + 3 + 2 + 1 = 15 рукостискань.

Діти міркують так: перша особа обміняється рукостисканнями з п’ятьома іншими (5 рукостискань). Друга особа обміняється рукостисканнями з чотирма іншими, бо з першою вона вже обмінювалася рукостисканнями тощо.

IV. Підсумок Заняття

—З якими задачами ви впоралися легко і швидко?

— Які не змогли розв’язати?

ЗАНЯТТЯ 23

Тема: Контрольна робота

Мета: перевірити вміння розв’язувати логічні задачі з кінця (один вид) та логічні задачі на планування найгіршого варіанта (два види). Обладнання: картки із завданнями, зошит.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Робота над завданнями контрольної роботи

Варіант 1

1. Господарка продавала на ринку яблука. Першому покупцеві було продано половину всіх яблук та ще 4. Другому — половину залишку та ще 3 яблука, а третьому — половину нового залишку й останні 2 яблука. Скільки яблук було у господарки спочатку?

2. У шухляді лежали олівці однакового розміру, які відрізнялися один від одного тільки кольором: 7 зелених, 5 рожевих, 10 коричневих, 8 синіх. Скільки олівців треба навмання вибрати з шухляди, щоб серед них обов’язково були:

а) 4 коричневі;

б) по 3 олівці кожного кольору;

в) 4 олівці одного кольору?

3. У шафі на поличці поштучно лежали рукавички. Всі вони були однакові за розміром і вирізнялися тільки кольором; 6 пар коричневих, 3 пари чорних та 5 пар сірих. Скільки рукавичок треба вибрати з шафи навмання, щоб серед них обов’язково було:

а) по одній парі кожного кольору;

б) 1 пара якогось кольору?

Варіант 2

1. Магазин першого дня продав половину сувою тканини та ще 5 м, другого дня половину того, що залишилося та ще 3 м, третього — половину нового залишку та ще 2 м. Після цього в сувої залишилося 1 м тканини. Скільки метрів тканини було в сувої спочатку?

2. У шухляді лежали кульки, які відрізнялися одна від одної тільки кольором: 12 жовтих, 15 червоних, 10 білих, 6 сірих і 7 чорних. Скільки кульок навмання треба вибрати з шухляди, щоб серед них обов’язково були:

а) 6 червоних;

б) по 4 кульки кожного кольору;

в) 5 кульок одного якогось кольору?

3. У шафі на поличці поштучно лежали шкарпетки. Всі вони відрізнялися тільки кольором: 9 пар жовтих, 4 пари чорних та 7 пар сірих. Скільки шкарпеток треба вибрати із шафи навмання, щоб серед них обов’язково було:

а) по 1 парі кожного кольору;

б) 2 пари одного якогось кольору?

III. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 2103 | Рейтинг: 0.0/0
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів
Київ — столиця України
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч»
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]