Уміння товаришувати
Тема: Уміння товаришувати
Мета: обґрунтувати важливість дружніх стосунків з однолітками; вчити підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками; вміти аналізувати життєві ситуації; формувати поведінкові навички.
Хід уроку:
I.    Організаційний момент
Пролунав дзвінок.
Починаємо урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути  у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти просто молодці!
II.    Повідомлення теми і мети уроку

Вчитель пропонує послухати вірш і сказати, про кого розповідається у вірші:
Пречудово в світі жити
І по справжньому дружити.
І любити геть усіх –
Хай лунає пісня й сміх
Гарно друзів вірних мати
З ними у танку кружляти,
Пісеньки співати, гратись,
З друзями не розлучатись.

-    Чи є у вас друзі?
-    Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, що означає уміння товаришувати, як повинні ставитися одне до одного хлопчики і дівчатка.

III.    Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1.    Робота за підручником (с. 63-65)
-    Діти, розгляньте уважно малюнки на с. 63-65 і зробіть припущення, про що ж сьогодні хоче нам повідомити Розповідайко.
Учні розглядають малюнки, висловлюють припущення, згадують правила ввічливого спілкування між однолітками.
2.    Фізкультхвилинка
Діти стають в коло.

В цьому класі друзі всі:
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому, хто зліва.
Добрий день тому, хто справа.
Ми – одна сім’я.
Руку дай тому, хто зліва.
Руку дай тому, хто справа.
Ми – одна сім’я.
Посміхнись тому, хто зліва.
Посміхнись тому, хто справа.
Ми – одна сім’я.

Вправа «Впіймай і передай посмішку своєму другу»
     Учні посміхаючись один одному, обережно передають посмішку в долонях.

IV.    Узагальнення й систематизація отриманих знань. 
1.    Практична робота. Розгляд ситуацій.
•    До вашого класу прийшов новий учень. Як би ви з ним познайомились? Продемонструйте, як ви зробите це.
•    Хлопчики й дівчатка разом грають у гру. До них хоче приєднатися дівчинка. Як треба вчинити?
•    А коли, граючи, ти ненароком посваришся з другом. Що потрібно зробити?
Розігрування та обговорення ситуацій.

2.    Розучування української народної мирилки.
Ти не ворог, я – не ворог.
Нам сваритись – просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились!
3.    Гра «Хвости».
-    Продовжіть фрази:
•    Я буду миритися, якщо…
•    Я буду пропонувати, якщо…
•    Я буду домовлятися, якщо…
4.    Руханка «Так чи ні?»
Діти стають біля парт. Учитель називає якість ваших друзів. Якщо вам ця якість подобається – плескаєте в долоні,якщо ні – тупаєте ногами.
(якості: добрий, злий, дратівливий, спокійний, веселий, жадібний, щедрий, грубий, люб’язний, працьовитий, лінивий, ввічливий, чемний, сильний, сміливий, чесний, сердитий, боягузливий, надійний, дружелюбний, розумний, хвалькуватий, доброзичливий)
V.    Підсумок уроку
1.    Продовжити фразу:
«На уроці я дізнався, що…»
2.    Вправа «Віночок побажань друзів»
Учні стають у коло, повертаються один до одного, бажають щось приємне і кладуть руку на плече. По завершенні заплющити очі й подумки побажати всього найкращого тим, кого ви любите.
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (17.08.2016)
Переглядів: 1292 | Рейтинг: 0.0/0
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із...
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша
Істинні та хибні висловлення
Г. Демченко «Калинка». Загадки
Конструювання із сірникових коробок. Човник
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]