Впевненість і самовпевненість

УРОК 31

Тема. Впевненість і самовпевненість

Мета: формувати в учнів уявлення про характер, риси характеру; навчати учнів розпізнавати ознаки впевненої поведінки людини; показати негативний вплив самовпевненості на здоров’я; виховувати позитивні якості характеру.

ХІД УРОКУ

1. Вступне слово вчителя

Учитель. Характер — це сукупність особистих рис людини, які виявляються в її поведінці та діяльності. Слов«характер» запозичене з давньогрецької мови. Йогпервісне значення — ознака, риса, особливість.

Доберіть прикметники дслова «характер». (Добрий, залізний, поганий, лагідний, важкий тощо)

— Назвіть риси гарногхарактеру (поганогхарактеру).

2. Робота з підручником (С. 61-62)

— Щтаке характер?

— У чому виявляється характер?

— Щвпливає на формування характеру?

— Розгляньте таблицю на с. 62.

— Які можуть бути риси характеру?

— Назвіть позитивні риси характеру; негативні риси характеру.

— Які риси характеру властиві дівчаткам?

— Розгляньте малюнок.

— Які риси характеру притаманні зображеному на ньому хлопчикові?

— Які риси в основному притаманні хлопчикам?

— Як впливає характер людини на її здоров’я?

Гра «Додай слово»

• Терплячі, вимогливі, добрі, веселі — ...

• Мужні, сильні, серйозні, уважні, витримані, врівноважені — ...

— Як характер впливає на здоров’я самої людини, а також на тих, хтїї оточує?

— Чому людина, щмає поганий характер, постійнневдово-лена?

3. Читання й обговорення вірша

НАЙКРАЩА РИСА

Промовив гордий Кипарис:

— Із людських рис

Для мене прямота — найкраща!

А Липа: — Лишенько! Це глупота.

Людина — хай велика чи мала — пропаща Без щедрості й сердечногтепла.

Озвався Дуб: — Послухайте мене:

Твердий характер — ось щголовне.

— А гнучкість розуму —

Триса неможлива? —

Докинула Ліщина пустотлива.

Троянда мовила: — Забули пркрасу,

А я в собі віки її несу!

Людина мудрі речі наслухала І тужнтак замріянзітхала:

— Мені б тих рис найбільше осягти —

Змогла б я гідншлях увесь пройти!

(І. Сварник)

— Які найкращі риси вибралкожне із дерев?

— Чому для кипариса найкраща риса — прямота; для липи — щедрість й сердечне тепло; для дуба — твердість; для ліщини — гнучкість розуму; для троянди — краса?

— Яку думку висловила людина? Чи погоджуєтеся ви з нею? Яких рис характеру треба прагнути набувати людині?

4. Фізкультхвилинка

Гра «Трубач»

Сидячи, стиснути кисті рук, скласти їх трубочкою. Притуливши «трубочку» дгуб і трохи піднявши вгору, повільнвидихаючи, голоснказати «п-ф-ф-ф» (абінші звуки). Повторити 3-5 разів.

5. Повідомлення вчителя

Учитель. Вчені в результаті досліджень дійшли висновку, щчастіше хворіють на грип та інші респіраторні захворювання люди з такими рисами характеру:

• впертість і негнучкість;

• почуття вини;

• розчарування і підозрілість;

• злопам’ятність і нездатність прощати;

• вразливість;

• невпевненість;

• збудливість і нервозність;

• агресивність (агресія).

— Щтаке впевненість?

— Якими є ознаки впевненої поведінки людини?

— Впевненість у власних силах — це готовність витрачати час та зусилля для досягнення позитивногрезультату. Впевнені люди майже ніколи не здаються, завжди продовжують боротьбу за результат і тому мають більше шансів досягти успіху. Впевненість у власних силах необов’язковзалежить від характеру людини. Вона завжди базується на співробітництві та ініціативності.

Впевнена людина вміє правильноцінювати власні здібності та відповідати за результат як перед собою, так і перед іншими. Співробітництвпередбачає вміння взаємодіяти з іншими людьми. Ініціативність передбачає готовність активндіяти та контролювати свої дії. Впевненість у власних силах — це набір вмінь та навичок, необхідних для успішної активної діяльності.

— Щтаке самовпевненість?

Самовпевненість може негативнвплинути на здоров’я. Трапляється, щвпевнена у власних силах людина видає бажане за дійсне, прагне успіху й не докладає для йогдосягнення жодних зусиль.

6. Робота в зошиті (С. 58, № 2)

— Які правила ви вже готові виконувати?

Позначте їх.

• Буду завжди намагатися досягати своєї мети.

• Плануватиму своє творче персональне зростання.

• Не ставитиму собі обмежень.

• Розвиватиму позитивне ставлення двсьогдоброго.

• Буду завжди на високому рівні!

7. Підсумок уроку

— Чому потрібнвесь час поліпшувати характер, намагатися контролювати вияв негативних рис та прагнути позбутися їх?

— Поміркуйте і назвіть однакові риси характеру, які можуть бути і в дівчаток, і в хлопчиків.

— Які риси маминогхарактеру вам подобаються? А татового?

— Які позитивні риси характеру сприяють успіхам у навчанні?

— Які риси характеру стають на заваді вашогавторитету серед товаришів?

— Щсаме — впевненість чи самовпевненість — сприяє успіхам у навчанні?

— Щсаме — впевненість чи самовпевненість — стає на заваді авторитету серед товаришів?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (10.05.2014)
Переглядів: 4903 | Рейтинг: 0.0/0
Симетричне вирізування
Тварини весною. Зустрічаємо птахів
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд
Російська народна казка «Лисичка»
Народні традиції і здоров'я
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]