УРОК 1 Тема. Складові здоров’я: фізична, соціальна, психічна, духовна. Чинники здоров’я Мета: дати учням уявлення прскладові здоров’я, вікові зміни організму, чинники, які впливають на здоров’я; вчити встановлювати взаємозв’язки між складовими здоров’я, виконувати навчальні та фізичні навантаження відповідндсвоїх можливостей; виховувати дисциплінованість, відповідальність. ХІД УРОКУ 1. Проблемне запитання Учитель. Чи погоджуєтеся ви із думкою, щвсі діти швидкростуть і розвиваються? — Які ж зміни відбуваються з дитиною від її народження? 2. Робота за підручником (С. 3-7). 1)Читання тексту (С. 4). — Доведіть, щу 9-10 років дівчатка і хлопчики стають самостійними людьми. — Яку відповідальну роботу вони виконують? — Як називається дитина, поки їй не виповнився 1 рік? — Щробить немовля? — Чому вонпотребує особливдбайливогдогляду та піклування з боку батьків, бабусь, дідусів, старших братиків і сестричок? — Щможе робити у цьому віці дитина? — Скільки років триває ясельний вік? — Щможе робити дитина ясельногвіку? — Розгляньте малюнки в підручнику. Порівняйте немовлят і дітей ясельногвіку. — Хттакі дошкільнята? Які вони? — У якому віці починається формування характеру? — Скільки років триває молодший шкільний вік? — Опишіть дітей цьогвіку. — Щможуть робити діти у цьому віці? — Розгляньте малюнки на с. 5. Порівняйте дошкільника і молодшогшколяра. — Полічіть, скільки дітей з’явиться на світ за 1 годину, якщщохвилини на планеті Земля народжується близьк120 дітей. (7200 дітей) 2)Читання вірша Тетяни Бойченк«Усьогвчаться» (С. 3). — Чи треба вчити, як здоровим вік прожити? — Щтаке здоров’я? — Щозначає мати добрий фізичний стан? — Як це можна визначити? — Розгляньте малюнки на с. 5. Порівняйте фізичний стан хлопчика і дівчинки. — Як гарний фізичний розвиток впливає на організм? — Щстановить фізичну складову здоров’я? — Розгляньте нижній малюнок. Як діти поліпшують свій фізичний розвиток? — Які ознаки характеризують психічну складову здоров’я людини? — Щозначає психе у перекладі з грецької мови? — Щозначає емоція у перекладі з французької мови? — Чому сприяє бадьоре самопочуття, відсутність захворювань? — Щможе бути причиною хвороби? — Розгляньте малюнки на с. 7. Які емоції вони передають? — Назвіть емоції, які, на вашу думку, сприяють здоров’ю абпогіршують його. — Згадайте, чи частви гніваєтесь. Через щі на кого? — Щви робите для поліпшення свогнастрою? — Щу домівці вас найбільше втішає? — Поясніть прислів’я: «Сміх — половина здоров’я». 3. Фізкультхвилинка Вправа «Тренуємемоції» — Насупитись, як: • осіння хмара; • сердита людина; • зла чарівниця. — Посміхнутись, як: • кіт на сонці; • саме сонце; • Буратіно; • хитра лисиця; • весела дитина; • побачивши диво. 4. Продовження роботи за підручником (С. 8-11) — З ким ви маєте узгоджувати свої дії, вчинки, потреби? — Де ви навчаетеся бути такими, якими хочете стати? — Де вас розуміють, співчувають вам, вибачають ваші недоліки й помилки, радіють здобуткам і перемогам? — Як ви повинні вчитися поводитися з людьми? — Як ви намагаєтесь вчиняти? — Розгляньте верхній малюнок на с. 8. — Якими є ознаки соціальної складової здоров’я? — Щозначає соціум у перекладі з латини? — Щтаке духовна складова здоров’я? — Розгляньте нижній малюнок на с. 8. — Щкожному з вас дає можливість стати особливим — особистістю? — Закінчіть речення. • Фізичнздорова людина — ... • Соціальнздорова людина поводиться так... • Психічне здоров’я проявляється у... • Прдуховне здоров’я людини можна дізнатися із... — Чи завжди у вас однаковий стан здоров’я? — Щвпливає на здоров’я? — Розгляньте діаграму на с. 9. — За діаграмою розкажіть, щсаме впливає на здоров’я людини. — Щви отримали (успадкували) від батьків? — Як медична служба опікується вашим здоров’ям? — Розгляньте верхній малюнок на с. 9. — Як медичні працівники допомагають вам одужати й відновити здоров’я? — Розгляньте малюнки на с. 10-11. — Щнайбільше впливає на зміцнення й збереження здоров’я? — Щвиснажує здоров’я? — Які люди частхворіють? — Щпотрібнробити, якщхочеш бути здоровим? — Щтаке здоровий спосіб життя? 5.Робота в зошиті (С. 2-4) 1) № 1. Допишіть речення. З’єднайте їх стрілками зі складовими здоров’я (фізична, соціальна, психічна, духовна складова здоров’я). а) Моя сім’я — це... Ми любимодне одного. б) Щоб не хворіти, ми. в) Нам весело, коли. г) Мене батьки вчать бути. 2) № 2. Вивчення вірша. Знає воїн і лікар, Столяр і хлібороб — Краще одне здоров’я, Ніж багатхвороб. Краще хай посмішка сяє, Ніж з болячками бій. Краще хай пісня лунає, Аніж розмови прбіль. Людина має радіти Тому, щприрода дає. Розумному треба вміти Слухати тілсвоє. Дурня усяка хвороба Завжди підстереже. Тож бережи здоров’я, Й вонтебе збереже. (О. Чеботарьов) — Яка головна думка вірша? 3) № 7. Розгляньте таблицю і малюнки на с. 4 та розкажіть прперіоди життя людини. Дитинствохлопчики: д12 років хлопчики: д11 років Підлітковийюнаки: від 13 д21 року дівчата: від 12 д20 років Зрілістьчоловіки: від 22 д60 років жінки: від 21 д55 років чоловіки: від 61 д90 років ж Старість жінки: від 56 д90 років/; 4 ] 6. Підсумок уроку — Назвіть складові здоров’я. — Які вікові зміни сталися у вашому організмі за 9-10 років? — Розпитайте у батьків, які слова ви вимовляли в 1 рік, у 2 роки. Який віршик чи пісню виконали уперше? Коли зробили перший крок? Хтдопоміг вам це зробити? — Виберіть разом з батьками свої фотографії та розкладіть їх за роками. Які зміни відбулися з вами? Якими ви бачите себе в майбутньому? — Які взаємозв’язки між складовими здоров’я існують? — Як ви розвиваєте складові свогздоров’я? — З яким навчальним навантаженням ви можете впоратися відповідндсвогвіку? — З яким фізичним навантаженням ви можете впоратися відповідндсвогвіку? — Щнайбільше впливає на зміцнення й збереження здоров’я людини? — Щвам потрібно, аби ви могли займатися улюбленою справою вдома? | |
| |
Переглядів: 8339 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
Самообслуговування. Призначення одягу та взуття |
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн... |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
Всього коментарів: 0 | |