Корекційно-розвиткове заняття. Звук [н]. Фонетичний розбір слова. Слухове сприймання: «Розповідь про себе»
Корекційно-розвиткове заняття
(Для дітей з вадами слуху)
Тема: Звук [н]. Фонетичний розбір слова. Слухове сприймання: «Розповідь про себе».
Мета: Автоматизувати звуковимову раніше вивчених звуків, зокрема звук [н]. Закріплювати вміння виконувати фонетичний розбір слів (малювання, яблуко). Закріпити вміння вести зв’язну розповідь про себе.
Хід заняття
Психологічний настрій.
- Як справи? Як настрій? Ти готовий до заняття? Тобі потрібно говорити сьогодні виразно, правильно виконувати всі завдання.
- Як думаєш, що ти будеш робити на занятті?
Я буду:
*говорити
*думати
*читати
*запам’ятовувати
*відповідати на запитання
Подивися на малюнок.
Склади 2 речення за малюнком.
Настала сніжна, холодна зима.
Діти зліпили снігову бабу.
Розбери речення. Постав питання до кожного слова.

Подивись на мене. Які слова я говорю?
(Учень зчитує з губ, називає вголос)

Подивись на таблички.
Які слова можна підібрати до них?
В якому з слів є буква Н?

Тепер закріпимо вимову цього звука (дзеркало, омовлення артикуляції). Вправа «Який це звук?»
Визнач місце звука [н] у словах (на початку, в середині, в кінці)

Молодець! Тепер трішки відпочинемо. Розкажи мені про себе шляхом пальчикової гімнастики.
Перші три речення говори повільно, другі два говори довго, наступні говори пошепки.
Зробимо фонетичний розбір слова:

А зараз виконай фонетичний розбір самостійно

Перевір себе і оціни.
Підсумок.
Що ми сьогодні робили? Оціни свою роботу на занятті:
Я:
- Знаю
- Вмію
- Ціную знання
Категорія: Розвиток зв’язного мовлення | Додав: yarisholya (25.11.2015)
Переглядів: 1827 | Рейтинг: 0.0/0
Знайомтесь — клавіатура
Культурні рослини рідного краю
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Правила користування громадським транспортом
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]