Тема: Папки i файли Мета уроку:
Обладнання: програмa "WordPad", файл "Урок 21.doc". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка. Дітям роздається кодова таблиця (або проектується на екрані). Завдання: розкодуй повідомлення: 141 48 144 17 1 44 97 215 221 222 222
По ча то к а та ки 5 . 0 0 II. Перевірка домашнього завдання. III. Актуалізація опорних знань.
IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя. – Сьогодні ми спробуємо caмi створити файл, папку та розмістити групу файлів в одній папці. Створимо на робочому столі папку з назвою "Клас". Для цього відкрити піктограму "Мой компьютер", виберемо диск D:, виберемо папку "клас". Клацнемо правою кнопкою миші на робочій частині вікна, що відкрилося. З'явиться вікно властивостей об'єкту. Знайдемо напис "Создать" i далі за стрілкою перейдемо на напис "Папка" (якщо встановити вказівник миші на цьому напису, вона поміняє колip). Далі клацнемо на ньому лівою кнопкою. З'явиться піктограма папки, а під нею на синьому фоні назва "Новая папка" з мигаючим курсором. Після цього потрібнo набрати назву папки. Папка створена. Проробивши аналогічні дії, але обравши в меню властивостей не папку, а, наприклад, документ Word, ми отримаємо файл, який створив редактор Word. Назвемо його своїм ім'ям. Далі розмістимо його в папці "Клас". Для цього натиснемо на піктограмі файлу з вашим ім'ям i перетягнемо його на папку "Клас", не відпускаючи клавіші миші (постійно натиснута), після цього відпустимо клавішy. Файл перемістився в потрібну папку. Це можна перевірити, двічі клацнувши лівою клавішею миші на піктограмi "Клас". Другий cпociб.
2. Фікультхвилинка. Вчора сонце так світило, Що ведмедя розбудило. Виліз сонний він з барлоги Та й подався на дороги. А на тій дорозі сніг, До ведмежих липне ніг. "Рано,- думає бурмило,- Мене сонце розбудило". Глянув на зимовий ліс I швиденько спать поліз. V. Робота за комп'ютером. Програма "WordPad" Запуск программ ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad. Виконати завдання стор.43. • Пригадати, що таке шлях до файлу. Релаксація. Вправи для очей. Міцно закрити oчi (рахувати до 3), відкрити їх i подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 раз. Вправи для рук. Покласти долоні на стіл. На рахунок раз - роблячи упор на долоні, підняти вci пальці; на рахунок два – повернути пальці у вихідне положення. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання (диференційоване). – Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 43). | |
| |
Переглядів: 922 | |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Охорона природного довкілля |
Всього коментарів: 0 | |