Заперечення висловлень

Тема: Заперечення висловлень.

Мета уроку:

– закріпити поняття про хибні та icтиннi висловлювання;

– ознайомити учнів з поняттям "заперечення";

– закріпити уміння використовувати цикли в програмах для виконавця Кенгуру;

– розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма "Кенгуру".

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Повторення правил з техніки безпеки.
  3. Розминка. Гра:
  4. Учитель загадує одного учня, діти відгадують його, задаючи питання на "так-нi". Зверніть увагу, щоб не було перебору учнів, а відсівання учнів проходило за ознаками (дівчинка – хлопчик, блондин – брюнет, із бантиком – без бантика). Якщо дітям важко, рекомендується вciм дітям встати й сідати лише тим, кого відсіяли. Поступово залишиться один учень. Граємо 2-3 рази.
  5. ІІ.      Перевірка домашнього завдання.
  6. 1. Прямокутник або багатокутник.
  7. 2. Будь-який ссавець.
  8. 3. Будь-яка, кpiм перерахованих
  9. 4. Клоуни мали такі м'ячики: Веселий – зелений; Рудий – червоний; Сумний – синій.

III.    Актуалізація опорних знань.

Що таке висловлювання?

      – Яке значення може мати висловлювання?

– Чи будь-яке речення є висловлюванням?

IV.    Вивчення нового матеріалу.

1.           Робота з подручником.

- Відкрийте підручник на сторінці 32 .

2.           Фізкультхвилинка.

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся,

Руки в сторони розвів.

Мабуть, ключик загубив,

А щоб ключик той дістати,

Треба нам навшпиньки встати.

  1. Робота за комп'ютером. Програма "Кенгуру".

Спочатку вирахуємо на дошці довжину поперечної дощечки:

2 х 5 + 1х 4=14 (см).

Відстань між горизонтальними дощечками: від верху або низу вертикальної дощечки - 1 см, тоді відстань між двома горизонтальними дощечками - (9 - 1 х 2 — 1 х 3):2 =2 см.

Далі вчитель звертає увагу дітей, що вci вертикальні дощечки однакові, тому нам потрібно 5 разів намалювати одну i ту ж дощечку. Те ж саме, коли мова йде про горизонтальні дощечки. Тому ми можемо використати 2 цикла повтори. Кожна дощечка - це прямокутник, для малювання якого теж використовується команди повтори.

 

Релаксація.

Вправи для очей.

Міцно заплющити очi на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд. Повторити 6 paзiв. Швидко моргати протягом 30 секунд.

Вправи для рук.

Розслабити руки, опустити вниз, потрясти злегка кистями.

VI.    Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

– Ви сьогодні пізнали, що таке заперечення; удосконалились в складанні програм для виконавця Кенгуру з використанням циклу.

VII.     Домашнє завдання.

– Виконайте завдання "Для розумників i розумниць" (iз підручника на сторінці 33).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (20.03.2017)
Переглядів: 770 | Рейтинг: 0.0/0
Доброта - це частина нас
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
Робота з папером. Писанка
Українська народна казка «Рукавичка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]