Введення і форматування віршованих текстів. Текстовий редактор WordPad

Тема. Введення і форматування віршованих текстів. Текстовий редактор WordPad

Мета: Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння редагувати і форматувати віршовані тексти. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад :

1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер.

Чи порушив він правила техніки безпеки?

Якщо так, то які?

2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу?

Якеправило техніки безпеки порушила Оленка?

3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора.

Чи порушила вона правила техніки безпеки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Скільки коротунчиків було на космічному кораблі?

Хто яку маску надягнув?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- У яких формах можна подати інформацію?

- Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

IV.Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

 Художні тексти бувають прозові і віршовані. Вони по-різному сприймаються людиною. Пригадайте, чим віршований текст відрізняється від прозового?

2. Робота з підручником. (ст. 48)

3. Практична робота

Виконання завдань №1,3робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Ми всі дружно працювали,

А тепер рівненько стали!

Руки вгору підняли, підтягнулися.

Опустили руки вниз, посміхнулися.

Нахилились вправо, вліво.

Сіли на місця красиво.

V. Робота з комп’ютером

Відкрий текстовий редактор. Завантаж з папки «4 клас», що на диску D:, файл «Урок 24.doc».

Прочитай текст.

Ти помітив, що цей текст віршований, але неправильно розбитий на рядки? Розбий його на рядки правильно. Не забудь про великі літери на початку кожного рядка. Розташуй вірш посередині екрана. Відформатуй заголовок.

 Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 49)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 48-49.

Робочий зошит. Урок 23(№2,4)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (13.02.2015)
Переглядів: 1868 | Рейтинг: 0.0/0
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів&#...
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу
Російська народна казка «Лисичка»
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]