Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск

Тема. Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск

Мета: Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння зберігати створений документ на диск. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

На сьогоднішньому уроці я бажаю вам продемонструвати свою творчість, проявити активність, не втрачати гарний настрій. Тож усміхнімося одне одному. Від цього буде залежатиме продуктивність праці на уроці.

Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя?

Як слід сидіти за комп’ютером?

Якою повинна бути відстань від очей до екрана монітора? Чому?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Якою клавішею можна видалити символ справа від курсору? А зліва? А виділене слово, рядок, чи абзац?

- Якою клавішею курсор переміщується на початок рядка? А в кінець ?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

IV.Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

 Ви вже знаєте, що інформація може бути подана у різних формах – у вигляді тексту, малюнка, звукового повідомлення. Тексти теж бувають різними.

2. Робота з підручником. (ст. 46)

3. Практична робота

Виконання завдань №1-3робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Косооке зайченятко –

Довгі вушка, гарні лапки –

Повернулось вправо, вліво,

Головою покрутило.

Пострибало, потягнулось,

За морквинами нагнулось.

І почало їх збирать –

Один, два, три, чотири, п’ять.

Першу, другу – мамі й тату.

Дві морквини – сестрі й брату.

На пеньочок тихо сіло,

П’яту моркву смачно з’їло.

V. Робота з комп’ютером

Придумай художній або науково-популярний текст. Набери його в текстовому редакторі WordPad. Можеш скористатися одним із текстів, наведених нижче.

На галявині

Ми вийшли на галявину, осяяну ласкавим сонечком. Усюди грали яскравими вогниками барвисті квіти. Ми з Наталкою вирішили сплес­ти віночок з ромашок. Он їх скільки — білі, жовті!

Вуалехвіст

Зі звичайного карася вивели в Китаї золотих рибок. Вони бувають різного забарвлення: золотаво-червоні, біло-рожеві, чорно-золотисті. Є породи з довгим «вуалевим» хвостом.

Пам'ятай! Коли при введенні тексту курсор доходить до краю рядка, він автоматично переходить на наступний ря­док. Клавішу Еnter треба натискати тільки в тому разі, коли хочеш почати новий абзац.

 Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 47)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 46-47.

Робочий зошит. Урок 22(№4,5)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (13.02.2015)
Переглядів: 1551 | Рейтинг: 0.0/0
З Елзіком по планеті
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]