Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Тема. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета: Сформувати поняття логічного слідування. Навчити дітей використовувати логічне слідування при складанні циклічних алгоритмів. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам’ять. Виховувати самостійність, цікавість до інформатики.

Обладнання: програма «Сходинки», робочий зошит, підручник.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

От і все, дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Спішіть, поспішайте,

За парти сідайте.

Які правила поведінки у комп'ютерному класі ви знаєте?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Бесіда.

Що таке заперечення?

Як із висловлення утворити заперечення?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке логічне слідування і як воно використовується в алгоритмах.

Робота з підручником. (ст. 36)

Практична робота

Виконання завдань №3,4робочого зошита

Фізкультхвилинка

Щось втомились ми сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири скоки.

Ось так, ось так, ось так!

Плесніть у долоньки раз.

За роботу! Все гаразд!

ІV Робота з программою «Восьминіжка».

Восьминіжка теж уміє виконувати команди циклу. А умови, які вона може перевіряти, тобі вже відомі. Це ті ж самі умови, які ти вико­ристовував у команді якщо. Команда циклу тобі знадобиться, щоб допомогти Восьминіжці потрапити додому.

На шляху Восьминіжки — стіна з коралів, розташована справа від неї. Відомо, то десь у стіні, нижче від Восьминіжки, є прохід. Складемо алгоритм, виконавши який, Вось­миніжка знайде цей прохід і прой­де крізь нього.

повтори

Вправо

поки Справа вільно повтори

Вниз

поки Справа перешкода

Вправо

Вправо

Завдання. Доповни цей алгоритм так, щоб Восьминіжка пройшла і крізь другу стіну з коралів, якщо відомо, що в ній теж є прохід і розташований він вище від першого.

Релаксація.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається , та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший, Повторититричі

V. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць». (ст. 37)

VІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

Підведення підсумків.

Чи був цікавий урок?

Що нового дізналися?

VIІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 36-37.

Робочий зошит. Урок 17 (№1,2,5)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (10.02.2015)
Переглядів: 2117 | Рейтинг: 0.0/0
Правила поведінки у громадських місцях
Листяні та хвойні рослини
Уроки чемності
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]