Електронна пошта. Надсилання та одержання листів. Програма «Internet Explorer»

Тема. Електронна пошта. Надсилання та одержання листів. Програма «Internet Explorer»

Мета: Ознайомити учнів із можливостями поштових серверів. Навчити читати одержані листи. Розвивати пам’ять, логічне мислення; Виховувати цікавість до уроку інформатики

Обладнання: комп'ютер, зошит з інформатики, програма«Internet Explorer».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі

ІІ. Повторення правил техніки безпеки.

 Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад :

1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер.

Чи порушив він правила техніки безпеки?

Якщо так, то які?

2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу?

Якеправило техніки безпеки порушила Оленка?

3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора.

Чи порушила вона правила техніки безпеки?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Що таке комп'ютерні мережі?

Які мережі ви знаєте?

Які послуги надає Інтернет?

Як знайти необхідну інформацію в Інтернеті?

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку

V. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя.

Ми вже знаємо, що Інтернет надає користувачам різні послуги. Сьогодні ми дізнаємося про ще одну з них - електронну пошту.

Чудова властивість цієї пошти полягає в тому, що вона передає інформацію дуже швидко. Лист може бути доставлений до адресата за лічені хвилини. Можливо, хтось із вас уже вміє надсилати електронні листи?

2. Робота з підручником (ст. 14)

3. Практична робота.

Виконання завдань №1,5 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка

Раз, два! Час вставати,

Від занять відпочивати.

Три, чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять, шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Сім, вісім! Потягнулись,

Покрутились, повернулись.

Девять, десять! Час настав

Повернутись нам до справ.

VІ. Робота з комп’ютером.

Завантаж оглядач Internet Explorer та введи в поле Адреса адресу поштового сервера, яку тобі вкаже вчитель. Він уже створив на цьому сервері поштову скриньку для тебе.

Учитель також повідомить тобі псевдонім користувача (логін) та пароль від цієї скринь­ки. Введи ці дані у поля логін та пароль. Зверни увагу, що, коли ти вводиш пароль, лі­тери, які ти вводиш, не відображаються на екрані. Це для того, щоб ніхто не зміг побачити твій пароль. Тому будь дуже уважним. Перевір, яка мова введення зараз встановлена, та зміни її, якщо потрібно. Перевір також, чи не увімкнена випадково режим великих літер.

Ти ввійшов у поштову скриньку. Листи в ній розкладено по різних папках. Усі нові листи, що тобі надходять, потрапляють до папки Вхідні, її зміст ти зараз бачиш на екрані. Підведи вказівник до теми листа та клацни ліву кнопку миші. Лист відкрився, і ти можеш його прочитати.

VIІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст15)

VІІІ. Підсумок уроку

- Що сподобалося найбільше?

ІХ. Домашнє завдання

Підручник: ст. 14-15

Робочий зошит: Урок 6(№2-4)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (04.02.2015)
Переглядів: 1300 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Народні промисли України
У царстві букв і звуків
«Золотаосінь»
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]