Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа»

Тема. Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа»

Мета. Закріплення знань про правила безпечної роботи з комп'ютером в інформативному класі. Познайомити із способами з'єднання комп'ютерів. Ознайомити з поняттями «комп'ютерна мережа», «локальна і глобальна мережа». Пояснити призначення модему. Розвивати пам'ять та логічне мислення. Виховувати комп'ютерну грамотність у дітей.

Тип уроку. Урок пояснення нових знань.

Обладнання. ПК, «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Поштовий голуб. Європа».

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

Гарно й зручно ми сідаєм,

Про комп’ютер все вивчаєм.

Нашу пам'ять ми включаєм –

Нові знання здобуваєм.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил техніки безпеки.

- Згадайте ,які правила безпечної роботи в інформаційному класі та за комп'ютером вивчили на минулому уроці?

2. Підведення підсумків роботи.

- Запис правил на дошці, доповнення їх з практичним показом.

III. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Сьогодні ми познайомимося з призначенням і можливостями мережі Інтернет, видами мереж та пристроями для роботи в Інтернеті. Продовжимо допомагати поштовому голубові доставляти листи.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

- Діти, давайте уявимо, що ми маємо друзів на різних континентах нашої планети. Що потрібно для того, щоб спілкуватися з ними кожен день? (Потрібні: писати листи, телефон, комп'ютер.)

2. Робота за підручником (ст.6)

- Опрацювання статті «Комп'ютерна мережа».

3. Практична робота.

Виконання завдань №1 і №5 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка

Ми берізки і кленці,

В нас тоненькі стовбурці.

Ми в стрункі стаєм ряди,

Виправляємо гілки.

Ледь зіп’явшись з корінців,

Дістаєм до промінців.

Наші ніжки-пагінці

Хиляться на вітерці

Вправо, вліво. І весь сад

Нахиливсь вперед-назад.

5. Практична робота на комп’ютері.

Вчитель:

А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Європа». Перед тобою карта Європи. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва країни. Знайди на карті цю країну й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібної країни і клацни ліву кнопку миші.

Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами.

6. Фізкультхвилинка.

Вправи для очей.

7. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 7

Кольорові прапорці.

Стільці.

8. Фізкультхвилинка.

Раз-підняти руки вгору,

Два-нагнулися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

Три, чотири-рівно стати,

Будем знову починати.

Нахилилися вперед, назад,

Вправо, вліво - щоб нічого е боліло.

V. Узагальнення знань учнів.

- Молодці! Всі плідно попрацювали в поштовому центрі.

- Чи всі листи доставили адресатам?

VI. Підсумок уроку.

Що сподобалось на уроці?

Що видалося важким?

Де будете застосовувати отримані знання?

VIІ. Домашнє завдання

Підручник: ст. 6-7

Робочий зошит: Урок 2(№2-4)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (02.02.2015)
Переглядів: 2688 | Рейтинг: 1.0/1
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ...
Конструювання меблів із сірникових коробок
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]