Узагальнююча практична робота. Елементи паркового мистецтва

УРОК 34

Тема. Узагальнююча практична робота. Елементи паркового мистецтва

Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Людина і художнє довкілля»; оформити квітник за допомогою розсади; розвивати вміння працювати з садово-городнім інвентарем; виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів.

Обладнання: садово-городній інвентар: граблі, лопата, сапа; розсада.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів класу

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми перевіримо рівень знань з теми «Людина і художнє довкілля» за допомогою тестових завдань. Оформимо квітник, який за нами закріплено. Будемо розсаджувати розсаду, яку ви виростили.

III. Робота над темою уроку

1. Тестові завдання.

1) Художня вишивка — це...:

а) вишивання кольоровими нитками на полотні різних орнаментів;

б) дрібний ремонт одягу;

в) шов «уперед голку».

 2) Оздоблення деревини — це...:

а) розпис, різьба, столярство;

б) різьба, випалювання, вишивка;

в) різьба, розпис, випалювання;

 3) Які матеріали використаємо при лозоплетінні?

а) Шило, прутики лози, дощечка;

б) клей, ножиці, шило;

в) папір, клей, ножиці.

 4) Які геометричні фігури використовують при будівництві архітектурних споруд у країнах Сходу?

а) Призма, конус, куб;

б) куля, призма, куб;

в) куля, циліндр, конус.

 2. Колективна перевірка тестових завдань.

 3. Практична робота.

а) Повторення правил техніки безпеки під час роботи з садово-городнім інвентарем.

• Інвентар розміщуй тільки у відведеному місці.

• Під час відпочинку складай так, щоб не поранитися: граблі клади зубцями до землі, сапи і лопати — гострою частиною до землі, поряд став відро та поливалку.

б) Поділ класу на групи.

I група — готує ділянку для висаджування розсади (перекопує, подрібнює великі грудки землі граблями, вирівнює ділянку);

II група — робить борозенки і висаджує розсаду.

IV. Підсумок уроку

— Молодці, діти! Сьогодні ви старанно попрацювали, і наш квітник має гарний і привабливий вигляд. Але ви ще повинні запам'ятати народну приказку: «Вчасно не виполеш бур'яни — потім не вибереш».

— Як ви розумієте зміст цієї приказки?

І щоб наша ділянка милувала око наше та всіх оточуючих, ми її постійно будемо доглядати: поливати, підживлювати, виполювати бур'яни.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (10.12.2014)
Переглядів: 1273 | Рейтинг: 0.0/0
Весняні свята. Великдень
Екскурсія до шкільної майстерні
Що можна робити з інформацією
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд
Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]