Східний і західний стилі в архітектурі. Особливості архітектурних форм Заходу і Сходу

УРОК 30

Тема. Східний і західний стилі в архітектурі. Особливості архітектурних форм Заходу і Сходу

Мета: ознайомити учнів з особливостями архітектури Сходу і Заходу; розвивати інтерес, творчу уяву; виховувати охайність, повагу до історії.

Обладнання: клей, ножиці, кольоровий папір, картон, малюнки із зображенням архітектурних споруд Заходу і Сходу, упаковки з-під молока, чаю, кави.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

II. Оголошення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми познайомимось з архітектурою країн Заходу і Сходу. Дізнаємось, що особливого є в будівництві архітектурних споруд двох протилежних частин світу».

III. Робота над темою уроку

1. Бесіда з учнями.

— Назвіть країни, які знаходяться на Заході.

— Назвіть країни, які знаходяться на Сході.

— Діти, чи знаєте ви, що означає слово «архітектура»?

— Архітектура — це мистецтво проектування будинків та інших споруд, які повинні бути не тільки надійними, функціональними, а й милувати око. Це означає, що будинки мають бути незвичайними, особливими. Як ви вважаєте, у нашому селі є будинки, які можна віднести до архітектурних споруд?

— Є. Це наш костьол. Це давня архітектурна споруда, з міцними кам’яними стінами. Він є окрасою нашого села. (Розгляд фотографій із зображенням костьолу.)

— Які ще архітектурні споруди ви бачили і що знаєте про них?

Діти розповідають про свої враження від екскурсії в місто Кам’янець-Подільський, у якому побували влітку.

— Отже, архітектурних споруд ви бачили вже достатньо.

— Чи знаєте ви, люди яких професій брали участь у зведенні цих будинків?

— Хто такі архітектори?

— Хто такі будівельники?

— Можливо, у майбутньому хтось із вас мріє стати архітектором або будівельником?

— Ми сьогодні повинні добре запам’ятати відмінності архітектурних споруд країн Заходу і Сходу. Але спочатку давайте перевіримо, чи знаєте ви геометричні фігури. (Відповіді дітей)

— А тепер розгляньте споруди Сходу.

— Що характерно для цих споруд? (Використання форм кулі, конуса, циліндра)

Фізкультхвилинка

 2. Повторення правил користування ножицями і клеєм (див. урок 1).

 3. Гра «Назви фігуру».

 4.Розповідь учителя.

— А тепер уважно послухайте, тому що це цікаво!

Західна архітектура зародилася у Греції близько 500 років до нашої ери, коли виник класичний стиль.

Розгляньте споруди країн Заходу і Сходу.

— Які геометричні фігури використано у зведенні цих споруд?

 5.Практична робота.

— Сьогодні на уроці ми виконаємо макет дзвіниці, яка розташована біля костьолу. Вона щодня сповіщає жителям нашого села, котра година.

 1) Розгляд дзвіниці на фотографіях.

— Які геометричні фігури будемо використовувати?

— Для цього ми будемо використовувати картонні упаковки з-під кави, чаю, молока, одеколону, які відповідають цим фігурам.

 2) Робота в парах.

— Вибрані упаковки обклеїмо кольоровим папером. Виріжемо і наклеїмо вікна, двері і дах.

IV.Підсумок уроку

1. Демонстрація дитячих робіт.

2. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою «пікали оцінювання».

3. Бесіда.

— Чи всі задоволені своєю роботою?

— Кому сподобалось бути будівельником?

— На наступному уроці ми знов будемо будувати, але споруди, характерні для країн Сходу. Для цього потрібно мати: порожні пластикові пляшки з-під напоїв, кольоровий картон, папір, клей, ножиці.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (10.12.2014)
Переглядів: 1545 | Рейтинг: 0.0/0
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Охорона тварин. Турбота людей про тварин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]