Світ професій «людина — людина»

УРОК 9

Тема. Світ професій «людина — людина»

Мета: ознайомити учнів із професйіми, які належать до сфери «людина — людина», творчо використовувати набуті знання; спонукати до відповідної оцінки та самооцінки вчинків; розвивати вміння спілкуватися; виховувати доброзичливість, співчуття, повагу до людей праці.

Обладнання: кросворд, індивідуальні картки, малюнки, картон, ножиці.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

II. Актуалізація опорних знань

1. Бесіда.

— Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про професії ваших батьків. Де і ким вони працюють? (Відповіді дітей)

2. Розгадування кросворду (за малюнками із зображенням представників певних професій).

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Діти, а хотіли б ви на мить стати дорослими? Лівіть собі, ким ви будете працювати. Яку професію ви виберете? Хто скаже, ким він себе уявляє? (Відповіді дітей)

— Це ви собі уявляєте. А ми пограємо з вами в ігри, де ви зможете насправді попрацювати продавцем у магазині, лікарем у лікарні, перукарем у перукарні.

IV. Робота над новим матеріалом

— Ким би ви не працювали, вам потрібно їхати на роботу. Тому перша зустріч відбудеться з водієм. (Обираємо.) Ну що ж, сідай ось тут, це буде твоє місце, і запрошуй пасажирів до салону.

Водій. Зупинка «Школа». Заходьте, будь ласка. (Діти вибирають квитки і заходять до салону. Кожен вибере собі той квиток, у яку гру хотів би пограти.)

Учитель

Ідуть пасажири — в них халати гарні.

Не баріться, виходіть, кому до лікарні.

Водій. Зупинка «Лікарня». (Виходять діти, в яких є квиток із зображенням лікарні. Домовляються між собою і починають гру.)

1 учень — лікар;

1 учениця — медична сестра;

1 учень — хворий.

Діти складають діалог.

Учитель. Подорожуємо далі. А щоб веселіше було подорожувати, відгадайте загадку.

Все у ньому ми купуємо:

І цукерки, й шоколад,

Молоко і хліб духмяний,

Печиво і мармелад.

Де це все можна купити? (Умагазині)

В о д і й. Зупинка «Магазин». (Виходять діти, розігрують діалог «Продавець — покупець».)

Водій. Обережно, двері зачиняються.

Учитель. Поїхали далі з піснею!

Віка книжечку купила,

Віка книжечку відкрила,

Віка пісню заспівала,

Віка книжку прочитала.

В о д і й. Зупинка «Бібліотека». Кому до бібліотеки, виходьте, будь ласка. (Виходять діти, розігрують діалог «Бібліотекар — книголюб».)

Водій. Обережно. Двері зачиняються.

V. Фізкультхвилинка

Водій. Зупинка «Школа». (Виходять діти, розігрують урок трудового навчання разом з учителем.)

VI. Практична робота

Діти поділяються на групи та вирізають за шаблоном із кольорового паперу ті знаряддя, які вони використовували під час гри.

Повторюються правила роботи з ножицями (див. урок 1).

VII. Підсумок уроку

— Хто сьогодні отримав задоволення від своєї праці на уроці?

— Хто працював не на повну силу?

— Спробуйте оцінити свою діяльність за допомогою нашої «шкали оцінювання».

— Підготуйте на наступний урок картон, ножиці, кольоровий папір.



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (07.12.2014)
Переглядів: 1548 | Рейтинг: 0.0/0
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...»
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]