Тема: Століття. Секунда. Таблиця одиниць вимірювання часу Мета: ознайомити учнів з поняттям століття; узагальнити знання про міри часу та співвідношення між ними; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на спосіб зведення до одиниці. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця «Одиниці часу». ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення. • На скільки 25 хв менше від 1/2 години? • У скільки разів 8 г менше від 4 кг? • Зменшити 5/6 хвилини на 5 секунд і результат збільшити у 10 разів. • На скільки місяців 2/3 року менше, ніж 3/4 року? • Розставити дужки так, щоб рівності були правильними. 240 : 40 + 20 2 = 8 240 : 40 + 20 2 = 3 • Задача з логічним навантаженням. Іра живе на четвертому поверсі. Петро живе у цьому ж будинку, але піднімається сходами у 2 рази вище, ніж Іра. На якому поверсі живе Петро? (На сьомому) • Усна лічба за таблицею. Гра «Хто швидше?» II. Вивчення нового матеріалу 1. Самостійне читання учнями матеріалу вправи № 986. Порівняння прочитаного із знаннями, одержаними на уроках природознавства 2. Ознайомлення учнів із таблицею основних одиниць вимірювання часу. Вправа № 987 (колективно) III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Задача № 990 (самостійне розв’язання складанням виразу) 2. Задача № 991 (розв’язання виразом після колективного складання плану розв’язання) 3. Задача № 992 (розв’язання за коротким записом) 3 в’язи за 6 міс. — 360 г 1 в’яз за 8 міс. — ? г 4. Відгадування загадки Стоїть дуб, на ньому 12 голок, на кожній гілці по 4 гілочки, на кожній гілочці — по 7 жолудів. (Рік, місяці, тижні, дні) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 993, 994. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1620 | |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Декоративна аплікація |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Із папером, і з картоном працювати ми майстри! |
Всього коментарів: 0 | |