Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів

Мета: формувати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, на порівняння суми двох добутків і числа та знаходження площі.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для задачі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба за таблицею

2. Математичний диктант за вправою № 841

3. Розв’язання рівнянь за вправою № 840

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Пояснення учнями порядку виконання дій у виразі вправи № 842

2. Вправа № 843 (значення першого виразу знайти, виконавши дії на дошці, другого виразу — самостійно)

3. Самостійна робота Знайти значення виразів.

Варіант I Варіант II

4. Робота над задачами

• Задача № 844 (під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю).

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 847, 848.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (28.05.2015)
Переглядів: 1396 | Рейтинг: 0.0/0
Українська народна казка «Колосок»
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та...
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Уроки чемності
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]