Нова зустріч з «творчістю» Незнайка. Уривок з повісті М. Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів» «Як Незнайко був художником»

Тема: Нова зустріч з «творчістю» Незнайка. Уривок з повісті М. Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів» «Як Незнайко був художником»

Мета: познайомити з творчістю Миколи Носова; розвивати навички швидкого виразного читання; закріплювати вміння читати діалогічні тексти; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бажання читати твори зарубіжних письменників.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1. Розчитування.

2. Робота над скоромовкою.

1) Конкурс на кращого знавця скоромовок.

2) Заучування нової скоромовки зі слів учителя і робота над нею.

IV. Робота над темою уроку

1. Розповідь вчителя про життя і творчість Миколи Носова.

- Микола Носов - великий російський письменник. Він написав багато творів для дітей. З одним із них ми сьогодні познайомимося на уроці. Це розповідь про казкових чоловічків.

2. Знайомство з повістю-казкою Миколи Носова «Пригоди Незнайка і його товаришів». (Показ книжки й ознайомлення із незвичайними пригодами Незнайка, які поміщені в ній.)

Лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс. Заздрить білка в лісі лису Лис лисички ніс із лісу.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Прочитайте тему уроку за допомогою ребуса.

а ки М л о

6 321 5 4

к яой не Нз а к

2 110 8 6 4 35 7 9

в с о Н о

11 9 8 7 10

в у б м к н о у х д ж и о

13 12 11 23 21 19 17 15 14 16 18 20 22

3. Робота над уривком із повісті-казки «Як Незнайко був художником».

1) Словникова робота.

Пояснення незрозумілих слів: чуприна, портрет, касторки, бездарна мазанина, лаятися.

2) Первинне сприйняття тексту учнями.

- Як ви вважаєте, чому цей уривок так називається?

3) Читання уривку вчителем.

4) Бесіда.

- Хто головний герой твору?

- Назвіть інших дійових осіб.

5) Читання тексту дітьми напівголосно.

- Чий портрет Незнайко намалював першим?

- Чиї портрети ще були намальовані?

6) Читання твору «ланцюжком».

7) Фізкультхвилинка.

8) Вибіркове читання.

- Зачитайте розмову Гунька із Незнайком.

- Зачитайте діалог доктора Пілюлькіна з Незнайком.

9) Читання уривку за особами.

V. Закріплення вивченого матеріалу

Попрацюйте разом!

- Зіставте імена дійових осіб з тим, якими їх зобразив «художник». Що ви помітили?

- Порівняйте, як кожен із малюків сприймав свій портрет і портрет інших.

- Прочитайте другу частину казки. Як ви вважаєте, яка людська риса тут висміюється?

- З яким почуттям автор описує пригоди Незнайка?

VI. Підсумок уроку

1. Бесіда.

- Уривок з якого твору ми сьогодні читали?

- Хто є автором цього твору?

- Що вам найбільше сподобалося із прочитаного?

2. Оцінювання дітей.

3. Домашнє завдання.

Переказувати уривок близько до тексту.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (12.04.2015)
Переглядів: 2641 | Рейтинг: 0.0/0
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту...
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла...
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]