Поспішаймо творити добро

Тема: Поспішаймо творити добро

Мета: виховувати любов і повагу до членів своєї родини, до природи; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти головну думку; формувати навички швидкого, виразного, свідомого читання.

Обладнання: хрестоматія для позакласного читання.

Тип уроку:  урок позакласного читання.

ХІД РОБОТИ

I. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні ми поговоримо про одну з людських чеснот - доброту.

II. Робота над новим матеріалом

1. Бесіда.

- Ми часто чуємо слова добро, доброта. Що, на вашу думку, означають ці слова?

Добро - корисна справа, вчинок.

Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей.

2. - Доберіть продовження прислів'їв.

Хто людям добра бажає, ...

Перший крок до добра - ...

Роби добро - ...

Робиш зло - ...

Слова для довідок: не кайся, той і собі має, не роби зла, зла й сподівайся.

- У Біблії записано: «Не роби іншим того, чого не хотів би, щоб робили тобі». Як ви розумієте цей вислів? Наведіть приклади з життя.

3. Робота над оповіданням В. Сухомлинського «Тільки живий красивий».

1) Самостійне читання оповідання учнями (мовчки).

- Чому автор так назвав свій твір?

2) Читання тексту вчителем.

3) Робота над змістом оповідання.

- Що сталося із метеликом на підвіконні?

- Який висновок зробив хлопчик?

- Як би ви вчинили, опинившись на місці хлопчика?

4. Робота над віршем А. Костецького «Домашній твір».

1) Робота над висловом «Добро твориться просто - ні за так».

- Як ви розумієте зміст цього вислову?

2) Словникова робота.

Здригаєбідак

страждає ідея

зайнятий люкс

3) Читання вірша підготовленим учнем.

- Між ким ведеться розмова?

4) Читання вірша учнями (мовчки).

5) Бесіда за змістом прочитаного.

- Над чим сидів Вітько вдома?

- Як називався твір?

- Чи знав Вітько, як почати писати? Чи правдиві дії він описав у своєму творі?

- Що б ви порадили героєві цього вірша?

6) Читання вірша за особами.

- Якою інтонацією та тоном голосу передаємо настрій героїв?

5.Слухання вірша «Людина починається з добра».

Сказав мудрець:

- Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

- Хто такий мудрець?

- Чого він навчає?

ІІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання

- Чи часто ви робите добро іншим?

- Який висновок кожен з вас зробив для себе на сьогоднішньому уроці? Складіть вдома невеличкий твір-міркування за цією темою.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.04.2015)
Переглядів: 1680 | Рейтинг: 0.0/0
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро...
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]