Веселі вірші російських поетів. С. Маршак «Майстер-ла-майстер». М. Пляцковський «Пісня про усмішку»

Тема: Веселі вірші російських поетів. С. Маршак «Майстер-ла-майстер». М. Пляцковський «Пісня про усмішку»

Мета: ознайомитися з творами відомих російських поетів; розвивати почуття гумору і доброзичливості, уміння стежити за перебігом подій сюжету, висловлювати оцінні судження; удосконалювати уміння виразно читати, узагальнювати; виховувати любов до поезії.

Обладнання: таблиці Шульте, таблиці складів, портрети Самуїла Мар-шака та Михайла Пляцковського, зошити, баян.

ХІД УРОКУ

I. Організаційна частина

II. Актуалізація опорних знань

Вибіркове читання.

- З яким настроєм Том розпочинав роботу?

- Прочитати виразно уривок про плавання пароплава «Велика Міссурі».

- Прочитати останній абзац твору. Чи погоджуєтесь ви з висновком?

III. Вивчення нового матеріалу

1. Розчитування.

1) Робота над таблицями Шульте.

2) Читання складових таблиць.

3) Гра «Доберіть слово».

Книга - ... , пісня - ... , вірш - ... , дівчинка - ...

4) Робота над скоромовкою.

В темних сінях день осінній Пахне сіном і насінням.

5) Гра «Відгадайриму»

Малювала тигра внучка:

Замість тигра вийшла ... (жучка).

6) Гра «Схожі хвости».

- Придумайте риму до даних слів: мишка - ..., пташка - ..., їжачок - ...

2. Ознайомлення з творчістю Самуїла Маршака.

1) Розповідь вчителя про поета.

2) Розгляд збірок творів поета.

3) Робота в зошитах.

Самуїл Маршак писав про родупри (природу), дигопри (пригоди), таїзі-фан (фантазії), будруж (дружбу), цюпра (працю).

3. Робота над віршем «Майстер-ламайстер».

1) Читання вчителем (частини вірша про буфет).

- Як ви гадаєте, що буде в буфеті?

2) - Які ще задуми були в героя? (Читання учнями.)

3) Робота в зошитах.

Записати в зошити, що саме хотів зробити «майстер».

4) Самостійне читання вірша учнями.

5) Вибіркове читання.

- Прочитати, якими інструментами користувався «майстер».

- Прочитати рими в останніх трьох стовпчиках вірша.

6) - Чи вдалося здійснити йому свої задуми?

- Як назвали хлопчика «майстра»? Чому?

- Чи хотів би хтось із вас бути схожим на нього?

4. Фізкультхвилинка.

5.Прочитати прислів'я, пояснити його значення.

(Роби так, щоб твоя праця радувала людей.)

6. Робота над віршем М. Пляцковського «Пісня про усмішку».

1) Самостійне читання вірша учнями.

- Чи відома вам ця пісня?

2) Читання вірша учнями вголос «ланцюжком».

3) Виразне читання вірша учнями.

4) Знайти в тексті пісні порівняння і прочитати його.

5) Читання вірша учнями скоромовкою.

5) Спів «Пісні про усмішку» учнями (під баян).

IV. Підсумок уроку

- Чи хотіли б ви бути схожими на майстра з вірша «Майстер-ла-майстер»?

- Чому?

- Чи сподобалась вам «Пісня про усмішку»?

- З яким настроєм ви закінчуєте урок?

V. Домашнє завдання

Читати виразно вірш, пісню співати.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (03.04.2015)
Переглядів: 1820 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...»
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]