Біблійні легенди

Тема: Біблійні легенди

Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити кругозір дітей про духовність; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді.

Обладнання: Біблія для дітей з ілюстраціями, епідіаскоп.

ХІД УРОКУ

I. Хвилина створення настрою

Урок починається читанням молитви «Отче наш» (із запаленою свічкою у руках молитву читає підготовлена заздалегідь учениця, учні повторюють слова молитви за нею).

II. Робота над темою уроку

1. Слово вчителя.

— Із цією священною молитвою на устах, яка, на думку християн, має магічну силу, людина іде ввечері на спочинок, а вранці благословляє світ на щасливу днину. Крім молитви, магічною силою наділене Святе Письмо для християн. Всі ви, напевно, чули про Біблію. Це одна з найдавніших та найвідоміших книг світу, яку писали наймудріші люди протягом багатьох століть. Назвою «Біблія» об’єднано окремі книги — священні тексти, визнані церквою непорушними законами віри й життя. У них містяться церковні проповіді, молитви, легенди про життя святих, їхні пророцтва. Біблія — надзвичайна пам’ятка культури для всіх людей світу. Її зміст надихав і надихає на творчість художників, письменників, композиторів.

2. Повідомлення теми уроку.

3. Огляд навчального матеріалу в підручнику.

1) Які легенди ми прочитаємо у цьому розділі?

(Учні гортають розділ підручника і називають легенди: «Вавилонська вежа», «Каїн і Авель», «Чому людина не знає, доки живе».)

2) Розгляд ілюстрації з «Біблії для дітей».

— Чому зміст Біблії зберігся і дійшов до нас із глибини віків?

— Чому ця книга залишається цінною і для сучасних людей?

3) Зачитування підготовленими учнями окремих легенд із «Біблії для дітей» (розгляд ілюстрацій під епідіаскопом).

4) Знайомство з віршами «Нового завіту».

Завдання. Знайти 10 Божих заповідей і записати їх у зошит. Запам’ятати і виконувати.

4. Робота з підручником.

1) Розгляд ілюстрацій до творів.

2) Ознайомлення зі значенням незнайомих слів, що будуть зустрічатися у творах.

3) Прочитати виділені речення з кожного твору.

— Чи можна здогадатись, про що буде розповідатися у легендах?

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота над виразністю читання.

Завдання. Прочитати картки зі словами (різними способами). Здогадатися, з якого вони твору.

Картка 1Картка 2Картка 3

давно Євапруття

довічну братпліт

буцімтодеревавитримає

цеглини зіркине знає

покрівлявогнищедонині

Бог Ягве зненавиділи сумлінно

— Які саме слова допомогли вам здогадатися?

ІІІ. Підсумок уроку

— Чи викликав у вас матеріал цього розділу інтерес до його читання?

— Чи вірите ви у легенди, які вміщено в Біблії?

— Спробуйте здогадатись, чому люди вірують у Бога і поклоняються Всевишньому.

— Чи це добре, коли у щось віриш?

М. Домашнє завдання

1. Підготуватися до переказу однієї з легенд з Біблії (близько до тексту).

2. Скласти тести для перевірки сприймання прочитаного твору.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (25.02.2015)
Переглядів: 1663 | Рейтинг: 0.0/0
Столи бувають різні
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Урок-повторення. У комп’ютерному класі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]