Перевірка навичок письма великих і рядкових літер. Письмо під диктовку. Списування з друкованого тексту

Тема.  Перевірка навичок письма великих і рядкових літер. Письмо під    диктовку. Списування з друкованого тексту

Мета:  Закріпити і перевірити навички учнів писати вивчені рядкові і великі   букви, поєднувати їх у склади і слова; удосконалювати навички звуко – буквеного  аналізу слів; збагачувати словниковий  запас учнів, їх активний словник; розвивати фантазію, увагу під час списування з друкованого тексту та під час письма під диктовку; виховувати  старанність, охайність при письмі.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Повторення знань про звуки і букви. Вправа « Незакінчене речення ».

- Перевіримо, чи добре ви  знаєте  букви та звуки. Продовжить  речення.

. Букви можуть позначати  приголосні і …( голосні звуки).

. Крапочкою позначають …( голосні ).

. Голосні звуки на письмі позначають такі букви..( а, и, і, е, о, у).

. Однією рискою позначається … ( тверді, приголосні звуки ).

. Двома рисками позначають …( м’які  приголосні  звуки).

. Назвіть пом’якшені звуки( м, п, ш, к,в).

. Завжди мякий звук позначає буква…( « йот » ).

. Букви ї… ( завжди позначає два звуки [ йі ] .

2. Повторення гігієнічних правил письма.

3. Каліграфічна хвилинка.

- Давайте згадаємо, які ми вивчили букви, що позначають голосні звуки?

- Запишемо їх.

- Які букви, що позначають приголосні звуки, вам відомі ?

- Утворіть склади і запишіть їх.

ІІІ. Повідомлення  теми  завдань уроку.

- Сьогодні на уроці ми повторяємось у написанні раніше вивчених букв та  виконаємо багато  цікавих вправ.

ІV. Робота  над матеріалом уроку.

1. Гра « Буква заблукала»

( на  магнітну дошку розставляються букви ).

Букви, що позначають голосні звуки :

АРЕСУИР

Букви, що позначають приголосні  звуки :

НКІВТОЛП.

( Діти виправляють помилки, вставляють букви на місця).

2. Гра « З’єднай предмет і букву».

Вовк, орел, собака,  їжак, яблуко, акула.

- З’єднай предмет і букву, з якої починається слово.

- Назвіть букву, що позначають голосні звуки.

- Назвіть букву, яка завжди позначає два звуки.

3. Звуко – буквений  аналіз слів.

Перша група виконує аналіз слова, що є назвою фрукта.

Друга – слова, що є назвою домашньої тварини.

Третя – слова. Що є назвою птаха.

4. Буквений  диктант.

О з т В П є и У К ш

5. Запис складів і слів  під диктування.

   єм, єв, єн, єл, єс

своє, єнот, радіє, малює.

- Скільки звуків позначає буква є? Доведіть.

V. Закріплення   і  систематизація  знань.

 1. Записати правильно речення.

Тато купив  Тимкові  велосипед.

Оксанка і тато на виставі.

2. Гра « Склади букву ».

( Кожного учня  три палички для лічби).

- Які букви можна скласти з трьох паличок?

- Запишіть ці букви рукописним шрифтом.

  НКИАП

3. Гра « Мікрофон по колу ».

- Назвіть слово з записаною буквою.

4. Самостійна робота на картках.

- Встав пропущену  букву

л… лька                     пісн…

кул…ка                      бабус…

…линка                      …кір

зозул…                      парпсол…ка

- Які букви ви вставили? ( я, ь).

- Назвіть слова, у яких ви вставили  букву я .

- Назвіть слова, у яких ви вставили  букву ь.

VІ. Підсумок уроку.

1) – Які завдання ви виконували на уроці?

- Що було роботи легко?

- З чим  виникли  труднощі?

2) Хвилинки –  веселинки.

. Що стоїть посеред « землі »?

. Чим закінчується « літо» і починається « осінь»?

. Що ми чуємо на початку « уроку »?

. Що у « чоловіка » і « ворона » зустрічається  двічі?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 4198 | Рейтинг: 5.0/1
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із...
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]