Тема. Поліанна та її друзі. Мета: ознайомитися з пригодами героїв повісті в наступних розділах, допомогти учням розібратися в перипетіях сюжету, характерах героїв та мотивах їхніх учинків; розвивати навички виразного читання, переказу прозових творів, характеристики героїв, коректного висловлювання, оцінюючих суджень; виховувати найкращі людські якості, прагнення до самопізнання та самовдосконалення. Обладнання: текст твору Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності. Даючи інтерв’ю журналістам щодо створення своєї книжки, письменниця зазначила: «Люди думають, що Полліанна постійно радісно щебече і що вона радіє абсолютно з усього. Однак я ніколи не поділяла думки про те, що ми мусимо заперечувати існування труднощів, страждань і зла. Я переконана в тому, що ліпше зустрічати Невідоме бадьоро і радісно». У книжці утверджуються такі американські цінності, як щастя в родинному колі, допомога ближньому, пошук духовної опори в житті, глибока і дієва віра в Бога, необхідність змінювати довколишній світ на краще. ІІ. Актуалізація опорних знань. ІІІ. Сприйняття і засвоєння навчального матеріалу. 1.Виразне читання уривків із розділів роману: «Відповідь на запитання», «Проповіді та ящик на дрова», «Нещасний випадок» 2. Гронування: Міс Поліанна Вітьєр.
3. Гронування: Ненсі.
4. Розповідь про життєву долю містера Пендлтона. ІV. Закріплення знань, умінь та навичок. 1. Характеристика образу Поліанни за планом. 1. Портрет Поліанни. 2. Вдача героїні (темперамент). 3. Характер, головна його риса. 4. Ставлення інших дійових осіб до Поліанни. 5. У чому привабливість образу? 7. Місце Поліани в системі інших образів світової літератури. 8. Як характеризують Поліанну інші герої? VІ. Підсумок уроку.
Я ніколи не буду… Я буду намагатися… Мені хочеться вірити, що …
VІІ. Домашнє завдання. 1.Прочитати розділи: «Джон Пендлтон», «Гра в чекання», «Прочинені двері». 2. Характеристика образу Поліанни за поданим планом. | |
| |
Переглядів: 4771 | |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Всього коментарів: 0 | |