Тема: Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик – Персик». Відображення кмітливості, сміливості в образі Момотаро. Національний колорит японських казок. Мета: ознайомити школярів зі змістом казки «Момотаро, або Хлопчик – Персик».; розкрити національний колорит казки; розвивати уміння аналізувати прочитане; на прикладі головного героя виховувати кмітливість, сміливість. Обладнання: карта світу, краєвиди Японії. Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний етап. ІІ. Актуалізація опорних знань. Експрес – опитування.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. 1.Вступне слово вчителя Далеко на сході,серед бурхливих хвиль Тихого океану на численних островах знаходиться Японія,яку називають «країною, де сходить сонце». Тут живуть люди, котрі вклоняються красі та вміють її створювати. Вони люблять займатися архітектурою декоративних садів, вирощують дивовижні квіти,насолоджуються уславленою чайною церемонією, знають секрети оранжування букетів (ікебана), мають мистецтво каліграфії ,театр «кабукі», у якому грають тільки чоловіки, боротьбу дзю - до та сумо. Навіть свята у них зовсім не схожі на ті , до яких звикли європейці. Наприклад , тільки в Японії є свято «ханамі» (це свято милування квітучою сакурою), «цунамі»(свято милування місяцем) тощо. Сьогодні на уроці ми дізнаємось , які казки створював цей дивовижний народ, що схвалював ,а що засуджував у них. ІV. Сприйняття та засвоєння учнями нового матеріалу. 1.Виразне читання японської народної казки «Момотаро, або Хлопчик – Персик». 2. Бесіда
«Спільними зусиллями можна й гору пересунути»?
3. Робота з ілюстраціями до казки.
V.Закріплення вивченого матеріалу. Інтерактивна вправа «Мікрофон». Продовжити речення:
VІ.Домашнє завдання. Підготувати розповідь про героїв казок, схожих на Момотаро. Намалювати малюнки. | |
| |
Переглядів: 3240 | |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Комбінована аплікація |
Всього коментарів: 0 | |