Персонажі, які оточують героїню

Тема. Персонажі, які оточують героїню

Мета: продовжити роботу з персонажами твору «Аліса в Країні Див»; розвивати навички впізнавання героя за цитатою про нього, навички самостійної роботи учнів над виконанням завдань різних типів; виховувати вдумливих та уважних читачів.

Обладнання: текст твору «Аліса в Країні Див», ілюстрації із зображенням персонажів, учнівські малюнки.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

 

 Хід уроку

 

 І. Актуалізація та корекція знань, умінь і навичок.

 1. Вікторина «Впізнай героя»

 1) «Ось проведи цю панночку до Потеляченої Черепахи, хай та розповість їй свою історію. А мені треба вернутись додому. Я там наказала декого стратити.» (Королева)

 2) «… він біг щодуху і знай бубонів:

 – Ой, герцогиня! Вона розлютиться. Якщо я спізнюся!» (Білий Кролик)

 3) «Ну, передовсім, звісно, вчилися ми Чигати й Кусати. А потім уся тобі арифметика: Удавання, Віджимання, Втілення і Вноження.» (Потелячена Черепаха)

 4) «Він довго шукав свій грифель, але так і не знайшов і врешті-решт вирішив писати пальцем. Правда користі від цього було не дуже багато, адже палець не лишав на дощечці ніяких слідів.» (Ящір Білл)

 5) «… він знай переступав з ноги на ногу, перелякано зиркаючи на Королеву, і з того ляку відкусив навіть чималий шматок чашки замість бутерброда.» (Капелюшник)

 6) «Вона й до суду прийшла з перечницею в руці.» (Куховарка)

 7) «Я не писав цих віршів, і ніхто не доведе, що я їх писав: там же немає підпису!» (Валет)

 8)«… її підборіддя приходилось якраз на плече Алісі і воно було нестерпно гостре.» (Герцогиня)

 ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 IV. Осмислення змісту, послідовності і застосування способів виконання дій.

 V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

 1.Робота з таблицею

Другорядний персонаж

Словесний портрет

 

 

 

 2.Встановлення відповідностей

 Чеширський Кіт легко ображається

 Королева                    гоноровиста

 Миша                          усміхнений

 Потелячена Черепаха  знервована та зла

 Гусениця                     сумна

 Грифон                         роздратований

 

 VI. Звіт учнів про роботу.

 VII. Підсумки уроку.

 VIII. Повідомлення домашнього завдання.

 Заповнити анкету-характеристику одного із другорядних героїв твору «Аліса в Країні Див» ( персонажів індивідуально розподіляє між учнями вчитель).

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (28.03.2017)
Переглядів: 1318 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів&#...
Складання записки, адресованої батькам (друзям)
Дикорослі та культурні рослини
Уроки чемності
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]