Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик – Персик». Відображення кмітливості, сміливості в образі Момотаро. Національний колорит японських казок

Тема: Японська народна казка «Момотаро, або Хлопчик – Персик». Відображення кмітливості, сміливості в образі Момотаро. Національний колорит японських казок.

Мета: ознайомити школярів зі змістом казки «Момотаро, або Хлопчик – Персик».; розкрити національний колорит казки; розвивати уміння аналізувати прочитане; на прикладі головного героя виховувати кмітливість, сміливість.

Обладнання: карта світу, краєвиди Японії.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 Експрес – опитування.

  • Про кого розповідається у казці українського письменника І. Франка «Фарбований Лис»?
  • Хто є головним героєм казки?
  • У чому схожість Лиса Микити і Чандарави?
  • Чим вони відрізняються?
  •  Як ви думаєте, яка з казок побачила світ першою?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

1.Вступне слово вчителя

Далеко на сході,серед бурхливих хвиль Тихого океану на численних островах знаходиться Японія,яку називають «країною, де сходить сонце». Тут живуть люди, котрі вклоняються красі та вміють її створювати. Вони люблять займатися архітектурою декоративних садів, вирощують дивовижні квіти,насолоджуються уславленою чайною церемонією, знають секрети оранжування букетів (ікебана), мають мистецтво каліграфії ,театр «кабукі», у якому грають тільки чоловіки, боротьбу дзю - до та сумо. Навіть свята у них зовсім не схожі на ті , до яких звикли європейці. Наприклад , тільки в Японії є свято «ханамі» (це свято милування квітучою сакурою), «цунамі»(свято милування місяцем) тощо.

Сьогодні на уроці ми дізнаємось , які казки створював цей дивовижний народ, що схвалював ,а що засуджував у них.

ІV. Сприйняття та засвоєння учнями нового матеріалу.

1.Виразне читання японської народної казки «Момотаро, або Хлопчик – Персик».

2. Бесіда

  • Чи сподобалась вам казка? Чим?
  • Проти кого борються герої казки?
  • Яким ви собі уявляєте головного героя – Момотаро?
  • Чого навчає казка?
  • Як ви розумієте зміст прислів’їв: « Краще без грошей, ніж без друзів».

 «Спільними зусиллями можна й гору пересунути»?

  • Чи можна даними прислів’ями пояснити те, що відбувається у казці «Момотаро, або Хлопчик – Персик»?

 3. Робота з ілюстраціями до казки.

  • Які епізоди зображено на малюнках?
  • Чи таким ви собі уявляли Момотаро?

V.Закріплення вивченого матеріалу.

 Інтерактивна вправа «Мікрофон».

 Продовжити речення:

  • Сьогодні на уроці я дізнався …
  • Мене зацікавило …
  • Подібний сюжет я зустрічав у казках …

 VІ.Домашнє завдання.

 Підготувати розповідь про героїв казок, схожих на Момотаро. Намалювати малюнки.

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (25.03.2017)
Переглядів: 3122 | Рейтинг: 0.0/0
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
Конструювання із сірникових коробок. Човник
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]