Підсумок за розділом «Скоро казка мовиться...»

Урок 16

Тема. Підсумок за розділом «Скоро казка мовиться...»

Мета: систематизувати знання й уміння учнів, отримані під час вивчення творів розділу; розвивати мислення; мовлення; пам'ять; виховувати інтерес до читання.

Обладнання: робочий зошит.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повторення та систематизація знань

1 Поміркуйте над прочитаним розділом!

— Пригадайте, яку казку називають літературною. Чим вона відрізняється від народної?

— Назвіть літературні казки, прочитані вами, та авторів, що їх створили.

— Яка з них вам найбільше сподобалася? Чому?

— Розкажіть біографію одного з письменників, чия казка вам сподобалася.

2 Тестування

— Позначте правильну відповідь.

1) Відважний Лускунчик воював:

а) з гусарами Фріца;

б) з мишами.

2) Альоші у навчанні допомагали:

а) конопляне зернятко;

б) чорна курка.

3) Альоша не дотримався обіцянки:

а) батькам;

б) підземним жителям.

4) Старенька няня ще пам’ятає, як вона забавляла:

а) братів Грімм;

б) Шарля Перро.

5) Бог Гермес викрав Фалію, щоб:

а) зробити її своєю дружиною;

б) щоб провчити її братів.

6) Великим та Малим Хлопчаками називають:

а) двох веселих однолітків-друзів;

б) хлопчика і його прадідуся.

7) Цвіркун перестав співати, бо:

а) він захворів;

б) відчув зневагу інших до себе.

8) Ананзе опинився у розкішному й чудовому місті:

а) за велінням сомика;

б) з допомогою чарівної палички.

9) Повернувся павук назад:

а) за власним бажанням;

б) бо не зміг опанувати своєї цікавості.

3 Літературна вікторина

— Упізнайте героя. Назвіть казки, у яких діють ці герої.

• Він сміливий, відважний воїн з благородним серцем.

• Цей герой любив свого прадідуся і вмів складати вірші.

• Він любив не тільки мріяти, а й наполегливо наближав свою мрію, тому й навчився літати.

• Вона розповідала казки дітям, а діти навмисне робили великі дірки на панчішках, щоб казка була довшою.

• Цьому героєві не можна було дивитися в дзеркало, але він не втримався.

• Ця героїня страждала, бо римувала слова не так, як хотіла.

• Він був мудрим порадником і суддею.

 4 Гра «Хто швидше?»

— Доберіть до прізвища письменника назву твору, написаного ним, та країну, представником якої він є. На якому континенті знаходиться ця країна?

1. Марчелло1. «Старенька Няня»  1. Берег

Арджіллі2. «Розумна жаба»Слонової Кі

2. ЕрнстТеодор3. «Лускунчик2. Росія

Амадей Гофмані Мишачий король»

3. Газарос Агаян  4. «Хитрий павук3. Англія

Ананзе і чарівне

4. ОнеліоХорхедзеркало»4. Німеччина

Кардосо5. «Чорна курка,

5. Елінор Фарджон або Підземні жителі» 5. Італія

6. «Мій прадідусь,

6. Бернар Дадьєгерої і я»6. Сирія

7. Антоній7. «Як краб навчився 7. Німеччина

Погорєльськийлітати»

8. Джеймс Крюс8. «Катеріна8. Куба

переплутує слова»

9. Мурад ас-Сібаї 9. «Манук-хан»9. Вірменія 

III. Підсумок уроку

— Чи з усіма завданнями впоралися?

— Чого вас навчили твори цього розділу?

Категорія: Зарубіжна література | Додав: SYLER (08.05.2014)
Переглядів: 1198 | Рейтинг: 0.0/0
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів...
Чим розпізнаємо запах і смак
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]