Завдання на повторення

Заняття 17

Тема: Завдання на повторення

Мета: удосконалити вміння розв’язувати два види задач на планування найгіршого варіанта; тренувати вміння стисло та чітко висловлювати свої думки; навчати слухати й чути одне одного; розвивати творче мислення.

Обладнання: підручник, зошит, таблиці для графічних вправ, календарі на кожного учня, палички.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. розумова розминка

 Графічні вправи

 1. У Петрика на 2 цукерки більше, ніж у Сергійка. Запиши у таблицю числа, яких не вистачає.

Петрик 7482 50

Сергійко 5 1520 31 19

2. У Сашка і Миколки разом 47 зошитів. Закінчи таблицю, в якій показано, скільки зошитів може мати кожний з хлопчиків.

Сашко01

Микола 47 46

3.У Петрика і Юрка разом 30 горіхів. Скільки горіхів у кожного? Розглянь різні випадки та заповни таблицю.

Петрик 8

Юрко 20

4. Дізнайся, в якому місяці народився кожен з учнів нашого класу, і познач точками на графі: скільки дітей народилося в січні, скільки — в лютому і т. ін.

Січень Лютий Березень Квітень Травень Червень Липень Серпень Вересень Жовтень Листопад Грудень

5. За одну хвилину серце людини перекачує 6 л крові. Скільки літрів крові перекачає серце за 5 хв? 10 хв? 30в? 45 хв? 1 год? Заповни таблицю.

1 хв 5 хв 10 хв 30 хв 45 хв 1 год доба

6 л

III. практичне закріплення вивченого матеріалу

 Навчальний «Мозковий штурм»

Завдання 1, 2 (С. 35) Учні самостійно ознайомлюються з умовою задач.

Перший етап. Створення банку ідей.

Головна мета — видати якомога більше можливих рішень. Учні пропонують різні варіанти розв’язку задачі. Вчитель за допомогою учнів-по-мічників записує всі варіанти на дошці.

Другий етап. Аналіз ідей.

Усі висловлені ідеї учні розглядають критично. При цьому дотримуються основного правила: у кожному припущенні бажано знайти щось корисне, раціональне зернятко. Фіксуються помилки.

Третій етап. Обробка результатів.

Обирається найбільш раціональний варіант розв’язання задачі. Завдання 1

а) Найгірший варіант такий: виймаємо спочатку всі олівці, окрім чорних, а потім — 5 чорних. У завданні в) виймаємо по 2 олівці кожного кольору (різних кольорів — 6), а потім — ще один олівець.

Завдання 2

а) Найгірший варіант такий: усі чотири двох заданих кольорів на одну ногу (праву чи ліву), а потім — ще один чобіток до пари якогось кольору.

 Колективна робота

Завдання 3

 Гра-тренінг з календариками

— Скільки місяців має рік?

— Які місяці мають найбільшу кількість днів?

— Як вирахувати кількість днів у році?

Завдання 4 (С. 36)

Відповідь. Якби щомісяця святкували свій день народження по 3 учні, то в класі було б 3 х 12 = 36 учнів.

Отже, серед них виявилося 4 учні, які народилися одного й того ж місяця.

Завдання 5

Діти будують доведення так: якщо щодня протягом року є тільки по одному учневі, які святкують свій день народження, то в школі має бути не більше, ніж 365 учнів (за кількістю днів у році). Але, за умовою задачі, у школі вчаться 370 учнів, то знайдуться два, які святкують свій день народження в один і той же день.

Завдання 6

IV. розвиток уваги учнів

Завдання 7

Завдання 8 Відповідь. Ні.

V. Підсумок Заняття

— Які труднощі ви відчували під час роботи на занятті?

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 1707 | Рейтинг: 0.0/0
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання
Міні-проект. Як облаштувати джерело?
Ліплення з пластиліну (гриби)
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]