По всьому світі друзі

Урок № 31

Тема: По всьому світі друзі

Мета уроку:

 • ознайомити учнів зі світом як спільним домом всіх живих істот на Землі, з різними народами, що становлять людство;

 • закріпити початкові навички використання різних елементів взаємодії з комп’ютером - пунктів меню, що випадають, гіперпосилань; призначення різних елементів робочого вікна програми;

 • розвивати елементи логічного та просторового мислення; продовжити формування уявлень про єдність всього живого на планеті, всіх людей світу.

Обладнання: підручник, електронна складова курсу.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

 Ц, Повторення домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.

1, Бесіда.

• Про що ми говорили на минулому уроці? (Про час). Все в житті відбувається за певним часом.

« О котрій годині розпочинаються заняття у школі? Скільки часу триває урок? А перерва?

• Що відбувається, коли заходить сонце?

» Як люди визначають час? (за годинниками)

• Які бувають годинники?

2. Логічні вправи.

1. Намалюй малюнок, який повинен бути в пустій

клітинці.

 Назви загальні ознаки, які мають предмети, зображені на малюнку.

III. Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

Наш улюбленець комп’ютер допоміг нам здійснити фантастичну подорож у космос і на континенти, у світ птахів і цірство звірів, дізнатися про природу та світ людей, в якому ми живемо.

• За допомогою якого зв’язку ми можемо спілкуватися зі своїми друзями у різних куточках планети? (Інтернет).

Через океани та континенти летить золоте павутиння мережі Інтернет, слова вітання та побажання.

2.Роботазпідручником.

За допомогою Інтернету Елзік познайомився з дітьми на різних континентах. Як звати цих дітей?

3. Фізкультхвилинка.

Нахилились уперед, нахилилися назад,

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

1,2,3,4- набираємося сили.

Нахились, повернись,

Товаришеві посміхнись.

IV. Робота з програмою.

- Дізнатися, які народи населяють різні континенти, нам допоможе комп’ютер.

4. Опис програми.

Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається з основних елементів, характерних для більшості програм:

• Назва файла, неактивні кнопки "Згорнути", "Відновити", активні кнопки "Закрити" та "Всі уроки";

Головне меню програми з пунктами "Файл", "Хто?", "Де?", "Допомога". Пункт меню "Файл" неактивний. Пункт меню "Хто?" має меню, що випадає, з підпунктами: "Європа". "Азія", "Африка", "Північна Америка", "Південна Америка", "Австралія", "Антарктида", "Весь світ". Пункт меню "Де?" має меню, що випадає, з підпунктами: "Люди", "Тварини". "Рослини". Натискання на назву пункту меню "Допомога" приводить до появи невеличкого вікна з поясненнями щодо роботи з програмою та кнопкою [Закрити], натискання на яку закриває вікно допомоги.

•Робоча частина вікна програми з картою Землі.

•Рядок стану (внизу, під робочою частиною вікна), в якому відображаються назви активних континентів та обраних істот.

На уроці учні працюють з головним меню, робочою частиною вікна, звертають увагу на рядок стану. Послідовність роботи з програмою така: програма пропонує учневі знайти послідовно, один за одним 9 об'єктів (по три рослини, тварини та народи), першим — відразу по відкритті робочого вікна програми - з'являється зображення південноамериканської рослини "Вікторія Амазонська". Якщо обрати тепер пункт мешо "Хто?", а в ньому підпункт "Рослини", можна побачити на карті світу всі рослини, про які йдеться у програмі. Після того, як знайдено континент, на якому росте потрібна рослина, слід обрати пункт меню "Де?”, а в ньому підпункт (у цьому випадку підпункт "Південна Америка"). На обраному континенті (його збільшене зображення з'явиться на екрані) потрібно буде показати рослини (обрати пункт меню "Хто?", а в ньому "Рослини"), і зображення рослин, що ростуть у Південній Америці, з'явиться на карті. Якщо тепер знайти Вікторію Амазонську (при підведенні до зображень курсора миші можна побачити підказки з назвами об'єктів) і натиснути на її зображенні лівою кнопкою миші, то правильна відповідь на завдання буде досягнута (побачимо діалогове вікно з усміхненим Елзіком, словом "Молодець!" та кнопкою "ОІ<", натискання на яку розпочинає наступну частину роботи, виводить наступне завдання. Після закінчення роботи (знайдено всі дев'ять об'єктів) натискання на "ОК" в діалоговому вікні з Елзіком повертає до карти світу, на якій за допомогою пунктів меню можна розглядати інші рослини, тварин або народи за вже відпрацьованою схемою Вихід з уроку за допомогою кнопки "Всі уроки" в правому верхньому куті робочого вікна програми або за допомогою кнопки "Закрити".

2. Релаксація.

3. Робота з програмою (за бажанням дітей).

 V.Підсумки уроку.

• Представників яких народів зображено в підручнику?

VI.Домашнє завдання.

Подумати, якого листа написав би ти у відповідь на лист Елзіка. Про що розповів би йому?

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1501 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ)
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]